Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2858
Får bare blackout å illendighet når jeg drikker alkohol.
Vist jeg røyker ( manger år siden ), så får jeg bare panikk
eller kanskje bare gi opp all rus.

Så lurer på om det finnes noe annet, som gjør meg avslappet og litt euroforisk. Tenker på mild rus.
Kodein, men er jo avhengighetsskapende
Får du panikk selv om du røyker veldig lite? Jeg har hatt samme erfaring med weed/hasj, og første gangen med bare bittelitt var et rent helvete med 4 timer kaldsvetting og panikkangst, men lærte meg etterhvert at jeg tåler veldig lite, og det var veldig fint så fort jeg lærte meg å dosere i forhold til personlig toleranse (typ mindre enn 0,05 første gangen).

Ellers har jeg ikke så veldig mange anbefalinger som ikke har en relativt mørk bakside av medaljen. 30-50ug LSD er relativt chill, med litt eufori, men ikke sånn kjempeavslappet nødvendigvis.
Sist endret av wolfc; 3. juli 2018 kl. 13:21.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Moderasjon er nøkkelen til nytelse. Hvis du får blackout av alkohol så har du obviously drukket alt for mye. Kanskje du kan prøve å drikke mindre neste gang og se om du nyter rusen.

Du kan også prøve å røyke en siste gang for å se om det samme resultatet oppstår (panikk). Røyk lite og ta det helt med ro i solen. Kanskje du liker det.

Siste alternativer er vel å ta benzoer som f.eks. Sobril, Rivotril og Xanax.
adrenalin, hopp fra 10meteren
Er vel ingen ting som er trygt å ruse seg på. Hasj og LSD er jo regnet som "trygge" på grunn av at det ikke er giftig for kroppen i motsetning til mange andre rusmidler, men til gjengjeld så kan det gå hardt utover psyken din ved uforsiktig bruk eller hvis du har noe underliggende. Måten jeg har opplevd at disse fungerer på, for min del, er at både LSD og hasj bringer frem mer av følelser og tanker, både negative og positive. Jeg hadde gått for LSD, det har et lavt misbruk-potensial med tanke på den ekstreme toleransen man får, nesten umiddelbart. Så med mindre du sitter med utrolig store mengder så er det ikke et problem. Typisk så bringer det med seg en euforisk følelse også.
Sist endret av Marriese; 3. juli 2018 kl. 15:52.
Sitat av Marriese Vis innlegg
Er vel ingen ting som er trygt å ruse seg på. Hasj og LSD er jo regnet som "trygge" på grunn av at det ikke er giftig for kroppen i motsetning til mange andre rusmidler, men til gjengjeld så kan det gå hardt utover psyken din ved uforsiktig bruk eller hvis du har noe underliggende. Måten jeg har opplevd at disse fungerer på, for min del, er at både LSD og hasj bringer frem mer av følelser og tanker, både negative og positive. Jeg hadde gått for LSD, det har et lavt misbruk-potensial med tanke på den ekstreme toleransen man får, nesten umiddelbart. Så med mindre du sitter med utrolig store mengder så er det ikke et problem. Typisk så bringer det med seg en euforisk følelse også.
Vis hele sitatet...
Han spør etter en mild rus,og du anbefaler LSD? Det nevnes også panikk av kun røyking/Hasj.

TS hold deg til moderat inntak av alkohol du.
Anonym bruker
"Stum Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tramadol gir deg en veldig fin litt giret rus. Du blir euforisk, musikk høres dritbra ut og det er skikkelig koselig å bare være ute i sola. Bare ikke bli hekta.
Sitat av Cephalopoda Vis innlegg
Han spør etter en mild rus,og du anbefaler LSD? Det nevnes også panikk av kun røyking/Hasj.

TS hold deg til moderat inntak av alkohol du.
Vis hele sitatet...
Folk er forskjellige vet du. Jeg får mye verre noia og panikk av weed/hasj, enn LSD.

Synes LSD-rusen er mye lettere og klarere.

Og man trenger ikke dytte nedpå så man blir helt ape heller.
Sist endret av wolfc; 3. juli 2018 kl. 18:00. Grunn: leif
Sitat av Marriese Vis innlegg
Er vel ingen ting som er trygt å ruse seg på.
Vis hele sitatet...
Det aller meste er helt trygt å ruse deg på, man behøver bare forhåndsregler og rene stoff.

Sitat av Cephalopoda Vis innlegg
Han spør etter en mild rus,og du anbefaler LSD? Det nevnes også panikk av kun røyking/Hasj.
Vis hele sitatet...
Hørt om mikrodoseringer? Mikrodosering på LSD er en mild rus. Panikk under hasjruse har vell heller ikke noe med LSD å gjøre?
Alt kommer med risiko, så att si.

Synes LSD er ett väldigt dårligt alternativ for avslappelse og hedonistisk nytelse.
Selv på lav dos er det stimulerende og evige idéer og resonemang i skallen.

Elsker LSD, men til kun avslappelse og eufori?
Da finnes det bedre alternativer synes jeg, selv om risikoen øker.

Har du selv-disciplin er jo opiater noe av det perfekte rusmiddlet for eufori og avslappning.

Kratom kan vara alternativ til " hardere" opiater/opioider.

Det krever dock att man vet vad man driver med.
Hørt om få folk som klarer att holde opiat-bruk kun rekreationellt og sporadisk.

Ville valgt opiat/opioid over benso.

Lyrica har fin eufori, er avslappende og angstdempende, men det kommer med ett pris og bør for beste effekt intas sjeldent.
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Kratom får i alle fall min stemme. Perfekt for avslapping og eufori i hverdagen, og gjør mange andre stoffer unødvendig og lite fristende. Er dog avhengighetsskapende og vrient å skaffe her til lands.
Lystgass, kjøp ballonger, gasspatroner og kremfløte dispenser så kan du kose deg.
Jeg støtter opp under riktig og forsvarlig bruk av kratom mange i tråden her nevner. Synd det ikke finnes et svartemarked for det her i landet.
Håper det går greit at jeg "låner" tråden litt.

Hvilke rusmidler, if any, driter i hvordan du føler deg før du tar det? Feks. hvis du har heftig angst og kanskje er redd for å få en badtrip så får du fortsatt godfølelsen og blir euroforisk. Helst partydrugs. Ikke benzo.
Sitat av DarkwinJaxx Vis innlegg
Håper det går greit at jeg "låner" tråden litt.

Hvilke rusmidler, if any, driter i hvordan du føler deg før du tar det? Feks. hvis du har heftig angst og kanskje er redd for å få en badtrip så får du fortsatt godfølelsen og blir euroforisk. Helst partydrugs. Ikke benzo.
Vis hele sitatet...
MDMA
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde gått for noe tramadol. Tåler ikke røyke jeg heller, men tramadol er topp!
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lyrica, benzo, ghb, opiater, speed, mdma... listen er lang, og både weed og alkohol funker veldig bra i kombinasjoner med det meste, men med din erfaring med rusmidler skal du være veldig forsiktig på hva du begir deg ut på selv om det aller meste er trygt hvis det brukes i forsvarlige doser en sjelden gang. God informasjon og rent stoff er da en selvfølge.

Litt OT, men jeg røyker ikke weed selv pga angst, men i kombinasjoner med andre stoffer er det ofte toppen på kransekaken, men uten å oppfordre til noe så er det mange fantastiske og usunne kombinasjoner der ute, feks. oxy, speed/kokain, lyrica og weed er en herlig usunn kombinasjon, alkohol/ghb+kokain+weed, ghb+mdma+weed, lyrica+alt, listen er uendelig, men det er ikke forsvarlig å anbefale slikt til folk, og spesielt ikke til en som kun har prøvd alkohol og litt weed.