Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2802
Hei hei. Jeg prøvde nettopp å røyke litt heroin i en vaporizer type: Joytech E-go One Mega.

http://i63.tinypic.com/21bknqc.jpg
Jeg helte litt heroin rett inn i atomizer hode. Trykka på knappen og sugde det inn med et rør. Smakte heroin. Men tok vel lite i tvil om at det var en god idet. Så vet ikke helt om det funket, har allerede tatt litt heroin.

Rent teoretisk... Er dette mulig?? Er det nok grader, for mye grader? Hadde vært genialt å røyke på denne måten.
Sist endret av ZionRoad; 21. desember 2016 kl. 23:50.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ikke mye erfaring med røyking av h. Mange år siden jeg prøvde. Optimal temp for for h er visst 250 ifølge besserwissere på nett. Jeg ville brukt en vaporizer. Vulcan eller hva de heter funker jo fett på bønna. Men de går kanskje ikke til 250? Si fra når du finner ut om det funker da. Grei info å ha i bakhodet det
ArbeidsledigProletar
Sitat av omnipresent Vis innlegg
Ikke mye erfaring med røyking av h. Mange år siden jeg prøvde. Optimal temp for for h er visst 250 ifølge besserwissere på nett. Jeg ville brukt en vaporizer. Vulcan eller hva de heter funker jo fett på bønna. Men de går kanskje ikke til 250? Si fra når du finner ut om det funker da. Grei info å ha i bakhodet det
Vis hele sitatet...
250 hva? Celsius? Vel. En vaporizer for "tørre urter" stopper på rundt 200 grader. Just saying.

Og når det kommer til e-cig for oppgaven, no idea. Men bygger du en dripper sjøl med coiler og hele pakka, så må det jo være godt mulig å få varma greiene nok, spørsmålet er om det er noe særlig effektivt eller ikke. Det får noen andre svare på :P