Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2124
Som det står, er det noen her som har et veldig bra forslag til noe man kan eventuelt legge under tunga eller andre steder i munn for at suboxonen unngår og løse seg opp? Har tatt heroin, men har bare en liten kontrollert sprekk siden jeg går i lar og skal i langtidsbehandling om 2 uker. og har også sagt at jeg kutter Lar om jeg ikke får bytte medisin, men misser jeg apoteket 4 dager på rad så kutter de den, så vil bare være safa de neste to ukene (jeg har et forhold til jul som jeg på ingen måte takler, men det får bli en annen tråd)
Har prøvd og legge litt papir under tunga, noen få lag men den bare smuldrer opp og blir i papiret, har også prøvd matplastikksånn sticky på rull, den var ikke vanntett så det ble bare en smørje som ikke rant ut.Jeg vil gjerne ha de så hele som mulig.
vet at det år for har fått tak i som har vært i kjeften på bekjente som jeg ikke henger med lenger og de er sikkert ikke de eneste.
Håper jeg får et bra svar innen apoteket mitt stenger
For det første må du prøve å la være å legge den under tunga for der løses den opp raskere. Om du klarer å blande den med noe på tunga også spytte den ut, er det bedre. Kanskje tyggis eller noe i den duren ?

Er menneskelig å gå på en sprekk med heroin, når du sier kontrollert så virker det som du ikke har lyst å slutte å ruse deg, det er et dårlig utgangspunkt for avrusning. Skjønner at du er i en vanskelig situasjon og at jula er slitsom, uansett vil du i lengden vinne på å følge opplegget som tross alt er bar 2 uker. Et par engangsdoser med heroin vil gi deg fred bare i øyeblikket ikke på lang sikt. Jeg ønsker ikke å moralisere og ser at systemet er i overkant stivt. Uansett lykke til med langtidsbehandling =)
når du ringer nærmeste familie og nesten griner fordi man er så dopsjuk selv ¨på sub, og man får til svar; hold kjeft med den klaginga, du flyr stein rundt på statsdop...

Da mister man litt lysten
Har jeg ingen problemer med å forstå og du har min medfølelse. Tviler på at subuxone funker likt på alle og kan dempe all form for abstinens til alle misbrukere. Nå har du tydeligvis en del psykiske plager som også gjør at du føler du må ruse deg. Om alt går til helvette så prøv å gå over til metadon iallefall. Uansett er ikke 14 dager så mye, så håper du holder ut !
Moonlord kan jeg få spørre hva du ligger til grunn i dette utsagnet?
Nå har du tydeligvis en del psykiske plager som også gjør at du føler du må ruse deg
Vis hele sitatet...
Sitat av reflect78 Vis innlegg
Moonlord kan jeg få spørre hva du ligger til grunn i dette utsagnet?
Vis hele sitatet...
Ja det kan jeg, blant annet det du skriver om jul og ditt forsøk med å ringe hjem, virker jo som det går utover psyken på et eller annet vis. Sier ikke at du er psykisk syk. Om jeg tar feil tar jeg det gjerne tilbake.