Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2033
Hei. Lurer på noe veldig enkelt. Jeg går på 18mg suboxone om dagen, men jeg trenger virkelig ruse meg litt nå (uansett hvor dumt det høres ut for de som ikke skjønner meg).
Det jeg lurte på er vel hvor mange mg må jeg gå opp for å få en rus, om det i det hele tatt er mulig? Jeg prøvde legge til 8mg engang, men det gjorde faktisk ikke noe merkbar forskjell.
Vil ikke dra det så langt at jeg kan stryke med..
Sitter med 34 mg ekstra, men hadde ikke tenkt å hive i meg alt det, er tross alt ikke sååå suicidal.
Håper på svar fra noen som vet, ikke noen som bare tror og mener, moralprekner, kjør på! Men kunne ikke brydd meg mindre. Det stod mellom å hoppe over medisiner i dag for å kjøre på med heroin, noe jeg valgte ikke gjøre tilslutt.

Takk for meg
Har du sluttet å drikke? Vil tro at det beste er å ruse seg på noe annet, altså ikke opiater.
Nei, drikkinga har vel ikke vært værre nå enn på et par år, legen kutta alt av beroligende når jeg begynte i LAR, så da blei det alkohol døgnet rundt for å dempe den angsten jeg aldri blir kvitt. Er aldri på søplefylla lenger, kuttet ut sprit osv, men hjelper jo lite når jeg går og drikker øl hele dagen. Tatt det opp med legen, men hørtes ut som det var bedre at jeg sakte drakk meg i stykker enn å få noe beroligende.. I starten fikk jeg benzo, da drakk jeg ikke i det hele tatt, så ser ikke logikken.. :/

Men var vel egentlig svar på spørsmålet jeg var ute etter :P
Sist endret av KjellFresh; 20. november 2016 kl. 07:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Hei. Lurer på noe veldig enkelt. Jeg går på 18mg suboxone om dagen, men jeg trenger virkelig ruse meg litt nå (uansett hvor dumt det høres ut for de som ikke skjønner meg).
Det jeg lurte på er vel hvor mange mg må jeg gå opp for å få en rus, om det i det hele tatt er mulig? Jeg prøvde legge til 8mg engang, men det gjorde faktisk ikke noe merkbar forskjell.
Vil ikke dra det så langt at jeg kan stryke med..
Sitter med 34 mg ekstra, men hadde ikke tenkt å hive i meg alt det, er tross alt ikke sååå suicidal.
Håper på svar fra noen som vet, ikke noen som bare tror og mener, moralprekner, kjør på! Men kunne ikke brydd meg mindre. Det stod mellom å hoppe over medisiner i dag for å kjøre på med heroin, noe jeg valgte ikke gjøre tilslutt.

Takk for meg
Vis hele sitatet...
Når du bruker Suboxone daglig så tviler jeg på at du vil kunne oppnå en form for rus av det. Jeg er litt usikker, men mener jeg har lest et sted at hvis du øker dosen til feks 32 MG og du fortsatt ikke oppnår ønsket effekt så vil det heller ikke hjelpe å ta enda mer. Brukte selv sub i nesten 2 år. Første gangen jeg tok det så holdt det med 2 mg, har aldri vært så fjern som på 2 mg sub. Mot slutten kunne jeg sette meg en sprøyte med 40 mg sub uten at jeg ble ruset. Suboxone kødder til med dopamin nivået ditt, heroin gjør det samme. Er en del rusmidler som ikke vil fungere opptimalt for deg da du bruker sub hver dag. Røyk deg en bønne eller finn deg noe sopp.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har en god venn som har gått på 1 sub om dagen i 10 år. Han fikk tips om. Å ta bare 1 og en halv sammen med 2 paracet. Han hadde liten tro på dette men prøvde og han ble visst skikkelig stein og fin. Verdt å prøve
Sub har vist et "platå", så uansett om du tar mer vil du ikke bli noe mer ruset. Derfor mange narkomane er på Metadon i steden for. Nå er du på en veldig høy dose, så jeg regner egentlig med at du har nådd dette platået.
Subben gjør jo at du ikke vil få noen effekt av andre opiater til du har vært av subben i noen dager.
Så hvis du absolutt må ruse deg så må det bli med noe annet rusmiddel enn opiater.
Sist endret av pkk1990; 9. desember 2016 kl. 17:06.
Tja, du kan jo spørre lar om å få metadon istedet.
Har inntrykk av at de som går på metadon er stein 24/7.