Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2231
Heisann tveisan, takk for at du klikka. Jeg har nyling ordnet meg et glass med rivotril(ala 100 x 2mg). Men kjøpte også 20 x2 til. 6 av tablettene ga jeg bort. Jeg finner ikke resten av de 20. Men jeg husker jeg spiste mange, iallefall 8 som jeg kan telle.

Litt backstory; Jeg prøver å slutte med flaska.. Det er ute av kontroll og jeg trenger en behagelig Juleferie med familie og være så langt unne av fyllesyken som mulig. FIkk tag på dette glasset.

Jeg har vært fysisk avhengig før av piller, xanax, sobril, Rivotril..Men jeg har altså kun tatt 1 mg I dag. Har lagt av 9 i en pose. Så for håpentlighvis klarer jeg å ligge unna glasset. Etter de 9 pillene snakker man om litt kjipe etterfølger.

Noen tips til hvordan jeg kan dosere dette? Rivotril er det værste for det jeg trenger det vet jeg. Jg har abstinenser og mye å gjøre på jobb, familie , helsa mi. Jeg trenger en pause fra fylla. Rivotril hjelper meg til å få ting gjort, holde avtaler, ikke la folk rulle over meg..

Sorry skriveleifer er litt pillerusa.
Lykke til, god jul.
Føler med deg! Har selv erfaring kjipt ting blir når du går tom for rivotril. Det brenner nesten på innsiden, og du sitter der med skjelvinger og kaldsvette.

Jeg understreker at dette er basert på egne eksperimenter, og ikke anbefalte nedtrappingsplaner fra fagfolk. Her er hva jeg gjorde:

Jeg sparte på de få pillene jeg hadde igjen, ventet i noen dager til abstinensene kom.

Så tok jeg ei halv pille for å dempe abstinensene litt.

Deretter ventet jeg til abstinensene begynte igjen etter noen dager. Tok ei halv pille for å roe ned.

Med andre ord: Vent til driten kommer, halv pille (kanskje ei kvart også), vent til driten kommer, halv/kvart pille - repetér. Skal innrømme at jeg tok et par pils nå og da de dagene mellom pillene. Er sikkert veldig subjektivt hvordan dette fungerer, men det ordna seg for min del.

Håper du finner ut av det!