Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 13323
Hei jeg har i det siste forsøkt å røyke heroin. Kun de par siste månedene at jeg har eksperimentert med dopet. Har røyket heroin gangske mange ganger nå. Noen ganger føler jeg at jeg kun kaster bort dopet, får liksom ett rush men ikke noe særlig rus i forhold til når jeg snorter mange striper.

Har altså funket noen ganger men jeg føler jeg trenger litt hjelp til og få det til ordentlig.

Har ganske bra toleranse ovenfor heroin har jeg lært.

Noen som kan forklare meg den beste måten å røyke det på? Det er en mulighet for at jeg bare røyker for lite. Har en tendens til å være sparsom, koster jo flesk!
Røyker du det i en pipe? Fordi det skal isåfall fungere greit, dersom du røyker det i joint er det ikke sikkert at heroinen blir påtent en gang så langt jeg vet.
Jeg tipper han røyker på sølvpapir, og det krever en del trening å få det til skikkelig.
Skal du røyke det, er sølvpapir det beste. Helst den tykke typen, som du får gratis på sprøyte utleveringen. Men vanlig fungrer og så.
Du røyker det på to forsellige måter, enten ved og varme heroinen sake opp og la den renne sakte opp og ned, men ikke for varmt slik at det koker.

Den andre måten, er og rushe den. Rett og slett bare sette lighteren under og koke den. Mange sier dette er sløseri, men personlig merket jeg ingen forskjell. Bortsett fra bedre rush på siste måten.
Unbalanced
ZionRoad's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kastrup Vis innlegg
Skal du røyke det, er sølvpapir det beste. Helst den tykke typen, som du får gratis på sprøyte utleveringen. Men vanlig fungrer og så.
Du røyker det på to forsellige måter, enten ved og varme heroinen sake opp og la den renne sakte opp og ned, men ikke for varmt slik at det koker.

Den andre måten, er og rushe den. Rett og slett bare sette lighteren under og koke den. Mange sier dette er sløseri, men personlig merket jeg ingen forskjell. Bortsett fra bedre rush på siste måten.
Vis hele sitatet...
Bruker sølvpapir. Jeg tar en firkant og bøyer den slik at røyken lettere samler seg. Og sist så tokk jeg papiret inn ved enden. Fikk bedre funk da, vel jeg fikk mere røyk inn i lungene iallefall.

Vil vel egentlig at dere skal forklare meg i detalje hvordan jeg gjør det mest effektivt. Og hvor mye jeg trenger, med en OK toleranse.

Sitat av Susanna Vis innlegg
Jeg tipper han røyker på sølvpapir, og det krever en del trening å få det til skikkelig.
Vis hele sitatet...
Vel du kunne jo gitt meg noen tips iallefall.
Sist endret av ZionRoad; 15. september 2014 kl. 01:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
søk på chasing the dragon på youtube. Regner med du finner en del videoer der. Har selv ingen erfaring med å røyke H utenom et par ganger i vanlig vannbong sammen med tjall. Merka ikke så mye anna enn at hele kroppen klødde.
Unbalanced
ZionRoad's Avatar
Trådstarter
Sitat av bacongull Vis innlegg
søk på chasing the dragon på youtube. Regner med du finner en del videoer der. Har selv ingen erfaring med å røyke H utenom et par ganger i vanlig vannbong sammen med tjall. Merka ikke så mye anna enn at hele kroppen klødde.
Vis hele sitatet...
Hvis du begynte å klø sikkelig så funka det. Kan hende hasjrusen tildekket heroinrusen. Og kanskje du ikke er vandt med opiater, om du ikke er det så kan det være vanskelig å nyte rusen og i det hele tatt anerkjenne at du er ruset, ved mindre doser. Jeg opplever det samme noen ganger. Klør men er liksom ikke stein.

Har ikke noe pipe tilgjengelig, vil lyspære funke? Kanskje jeg sjekker youtube.
Røyker du i pipe, joint eller sølvpapir, om svaret er 1 av de 2 første, prøv sølvpapir, det skal være best
men litt trening trengs for og få det till
Unbalanced
ZionRoad's Avatar
Trådstarter
Ville ikke en hult lyspære funke bedre? Jeg tar kanskje feil i og med at heroinistene i Oslo alltid bruker sølvpapir.

Litt trening trengs for å få det til? Eneste tipset jeg får omtrent. Jeg vil vite mer om teknikk og utførelse.

Takk for hjelpen!
Riv ut filteret på en sigarett og stapp 0,1-0,2 pulver oppi hylsen.
Dekk med tobakk og press så ikke tobakken ligger for løst oppå.
Stikk siggen i munnen og fyr opp der filteret var.
Unbalanced
ZionRoad's Avatar
Trådstarter
Sitat av Facemelter Vis innlegg
Riv ut filteret på en sigarett og stapp 0,1-0,2 pulver oppi hylsen.
Dekk med tobakk og press så ikke tobakken ligger for løst oppå.
Stikk siggen i munnen og fyr opp der filteret var.
Vis hele sitatet...
Nei det høres ut som complete waste, mildt sagt. Tviler på at det i det hele tatt fungerer.

Ser ut som sølvpapir er det beste. Har lest litt rundt og ser ut til at jeg gjør alt riktig. Vil si at heroinen jeg har hatt har vært gjennomsnittlig bra. Men jeg har vel kanskje røyka for lite de gangene jeg ikke har fått ordentlig funk. Uansett så vil jeg fortsatt ha innspill og tips.
Sist endret av ZionRoad; 15. september 2014 kl. 13:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Nei det høres ut som complete waste, mildt sagt. Tviler på at det i det hele tatt fungerer.

Ser ut som sølvpapir er det beste. Har lest litt rundt og ser ut til at jeg gjør alt riktig. Vil si at heroinen jeg har hatt har vært gjennomsnittlig bra. Men jeg har vel kanskje røyka for lite de gangene jeg ikke har fått ordentlig funk. Uansett så vil jeg fortsatt ha innspill og tips.
Vis hele sitatet...
Har du ikke sett pusher?
Første gangen jeg gjorde det på denne måten ble jeg så stein at jeg sovnet,må nevne at jeg har inntatt heroin både nasalt,intravenøst og ved å røyke det.
Unbalanced
ZionRoad's Avatar
Trådstarter
Nei jeg har ikke sett Pusher. Lyst til å forklare meg hvordan det gjøres?
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Nei jeg har ikke sett Pusher. Lyst til å forklare meg hvordan det gjøres?
Vis hele sitatet...
Måten Milo gjorde det på i Pusher.

1. Dra ut bommulsfilter fra sigg.
2. Putte litt heroin der som filteret var, pakk det ned.
3. Riv av halvparten av bommulfilteret og put det tilbake som filter i siggen.
4. Fyr opp siggen vanlig, altså på den enden som er lengst borte fra heroinet.

Når du trekker inn røyken gjennom filteret, varmes heroinen opp, som fører til at virkestoffene fordampes inn i sigarettrøyken og ned i lungene dine.
Sist endret av RosaElefant; 15. september 2014 kl. 19:24.
Sitat av Facemelter Vis innlegg
Riv ut filteret på en sigarett og stapp 0,1-0,2 pulver oppi hylsen.
Dekk med tobakk og press så ikke tobakken ligger for løst oppå.
Stikk siggen i munnen og fyr opp der filteret var.
Vis hele sitatet...
Akkurat det gjorde jeg den ene gangen jeg har prøvd heroin. Var i India og fikk det av kollega. Eneste det resulterte i var kvalme. Egentlig like greit sånn med tanke på avhengighet og det at jeg skulle fly hjem noen timer etterpå.
Om du bruker folie fra butikken kan det ha noe og si, syntes det blir mye mer waste, altså at den renner dårligere på den folien.
Den man får fra bua renner det mye bedre på.. Røyker heroin nesten dagelig nå for tiden, å kan ikke påstå jeg blir så "stein" som jeg ønsker bli/ble før.. man får jo tolleranse uansett hvordan man bruker det.

Om du ikke bor i Oslo eller området kan du jo bestille fra http://www.exchangesupplies.org/shoplist_foil.php

Du kan jo også bla deg gjennom de sidene her.. https://www.youtube.com/results?sear...o+smoke+heroin
Sist endret av KjellFresh; 16. september 2014 kl. 01:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei freaks Kan noen hjelpe meg med den beste måten å røyke hest på? forklar meg gjerne i detalj takker
Er to måter:
Ta en liten dæsj på sølvpapiret, hold lighter under og når du ser den smelte trekker du godt inn gjennom sugerøret/etc. Repeter.

Andre måten, og mest vanlige men vanskeligere er å legge dop øverst, og fold papiret litt, tenn på, la det smelte litt, så gjør du slik at heroinen renner nedover mens du følger etter med sugerøret.

Ha lightern på lav styrke. Pass på å ikke trekk for hardt før dopet er smelta, eller kan du risikere å få det i kjeften.
▼ ... over et år senere ... ▼
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Håper for alle del du bretter et stykke sølvpapir med kantene ned, og en ekstra fold. ruller rundt en blyen eller lignende og får den god og stram. Presser forsiktig litt inn noen steder så flytende heroin som går opp i røret ikke går ut av røret. Når du har ræyket 0,5gram og opp til mange gram å ruller ut røret. vil du se at du har en FIIIIIN brun overraskelse inne i røret ditt som du kan røyke og bli stein på.

Dette er veldig viktig viss du ikke er mangemillionær og gjerne kaster bort tusenvis av kroner 8avhengig av hvor mye du røyker da) årlig.

Min møte å røyke på:

1.....

1: Lage røret som beskrevet over.
2: Finne et passende stykke alu-papir
3: Legge ca 0,1-0,2 gram heroin (avhengig av kvalitet og hvor godt den renner \, god heroin renner ofte bedre)
4: Ta ligheter med nesten svakeste varme ( de tjukke lighteren som heter one eller noe er best føler jeg) og varme opp pulveret/stenen til det blir flytende og suge inn samtidig.
5: Nå har du flytende heroin på sølvpapiret, du prøver å brette sølvpapiret litt opp så det er en bane i midte hvor heroinet ditt kan renn nedover fritt ( prøv å ikke treffe andre baner senere) du føler nøje etter med røret ditt å suger godt i det alt av røyk som kommer. Det vil komme litt røyk etter du har tatt lighteren vekk så bedre å avslutte for tidlig enn for seint så du ikke kaster bort dyrebare heroinrøyk.
6: Dette gjentar du til du sitter med hodet i tastaturet eller du føler formen er god nok. Du vil etter første omgang med en ny type dop fort se om du la på for lite eller for mye, og om sølvpapir biten din var for stor eller for liten for den type heroin.
7: Det lønner seg som regel å legge på mer enn lite. Du kan ofte legge på 0,05 gran og oppleve at den koker opp etter en bane. Men om du legger på 0,1 (det dobbelte) kan du ofte oppleve at du kan røyke 10 baner før det koker opp. I mitt hode vil det si at du får 4 ganger mer rus per enhet stoff av å legge på mer. Du kan selvfølgelig legge papiret vekk å røyke det seiner! Da kan du ofte knekke av den flytene heroinen som nesten er blitt som karamell og begynne på et nytt stykke sølvpapir. Dette gjør jeg. Og lagrer ofte noen biter så jeg rask kan røyke det.

mteode to.

Dette er en dårlig metode som du kaster bort for mye H p.

Du tar en røyk. Biter ut filteret. Setter litt under halvparten igjen. Tar ut litt tobakk fra toppen, gnir litt på papiret øverst på rlyken så det er løst hele veien SUgger inn ønsket menge H inn i sigaretten. Fyller på litt tobakk på toppen.

Du tenner på å prøver å holde inne så lenge du kan på den biten der det er H.

Ja du kjenner det, men temperaturen i en sigarett er så høy at du vil kaste bort store mengde H.

Om du har heroin som er smeltet fra før av og du har noen knekk biter så vil dette fungere mye bedre siden denne heroinen er varmebehandlet og vil respondere bedre på høy varme en pulverform.

Men fortsatt er jo sølvpapire mye mer effektiv.


Det ble et langt svar, men orker ikke og gå å tenke på at folk kaster bort heroinen sin!


Ha en fini kveld og vær forsiktige.