Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 9113
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Methoxphenidine (MXP) er et derivat Diphenidine og er tilgjengelig hos blandt mange nettbutikker som selger RC. Noen bruker dette som en erstatning for Methoxetamine (MXE).

Har noen prøvd dette? Kan det måle seg med MXE?

Methoxphenidine er en NMDA-reseptor antagonist. Det er alt jeg vet.
Sist endret av Mexxy; 16. juni 2014 kl. 13:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Stjeler tråden din litt men..

Er dette farlig å prøve om du har psykiske problemer (sterk angst). Har uansett et par benzo liggende om jeg skulle prøvd.
Og er det som psykedelika/cannabis som kan utløse latente sykdommer?
Ketamin er jo også en nmda antagonist, og der er vel at du kan fucke blæra de om du holder på lenge nok så og si den eneste bivirkningen?
Edit: Er det stor sjangse for å "badtrippe"?
Sist endret av narni; 29. juni 2014 kl. 01:58.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
har ikke prøvd MXP, men det er ikke noe problem å få noia og freake ut på MXE ihvertfall Du kan få for deg en del rare ting under påvirkning, konspirasjoner og masse sære teorier. Greit hvis du lar det forbli inni hodet ditt som teorier, men det kan bli ganske rart hvis du begynner å preke til folk om alt det nye du "har skjønt".
En fordel for meg er å holde meg okkupert og underholdt. Ha filmer eller aktiviteter klart og planlagt litt på forhold, ellers kan man havne i en veldig forvirra usikker tilstand der en blir sittende fast og ikke klarer å bestemme seg for hva man skal gjøre. Kjipern å bli sittende å glane ut i lufta som en zombie, sånt kan gi bad trip og dårlig stemning.

Blære-tæringa skal ikke være så ille som ketamin på grunn av lavere doseringer, men ved hyppig bruk stiger toleransen så man tar en del alikevel.
Ikke flere gram om dagen, men noen hundre milligram ihvertfall. Uansett vil du merke flere andre bivirkninger før blæra di er kaputt. Du blir litt treig i hue og sliten i kroppen hvis du tar det hele tia. Dette går såvidt jeg kan se tilbake til normalen når man slutter, men man veit aldri. Skal ikke seg bort ifra at du blir litt prega, det kan bli en stor del av deg hvis du lar det.
Sist endret av Bothrops; 29. juni 2014 kl. 11:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei

Er MXE lovlig å importere uten resept, og i tilfelle, kan du anbefale ett sted å bestille fra?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av notFanatic Vis innlegg
Hei

Er MXE lovlig å importere uten resept, og i tilfelle, kan du anbefale ett sted å bestille fra?
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke lovlig etter hva jeg har forstått... Og nei, det er imot reglene å linke sånne sider... men et raskt google-søk på "darknet marked" osv vil nok hjelpe deg godt på veg. Det er sånn de fleste skaffer det tror jeg..... *såjævligigråsoneland*

BTW: Mxe er den skittne broren til keta om du spør meg x)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Psyguy Vis innlegg
BTW: Mxe er den skittne broren til keta om du spør meg x)
Vis hele sitatet...
Hvorfor det?
▼ ... noen uker senere ... ▼
MXP er et totalt fjernt og uforutsigbart hallusinogen. Ikke i nærheten av MXE på noe plan. Noen sier det minner om fluesopp, andre sier det minner litt om absurditeten til Ketamin, men stoffet har en svært sær oppførsel i forhold til dose, toleranse, effekt osv. Ikke bra saker. Anbefaler å holde dere unna.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Å faens oldermor for noe dritt! Jeg sovnet bare av de fleste gangene, og av og til så var jeg våken og totalt åndssvak. Lignet verken på 3-MeO-PCP, MXE eller ketamin. Kanskje litt på after-feelingen når jeg våkner 6-8 timer senere etter en dropp.

Styr unna hvis dere vil ha skikkelige greier.
Sist endret av Mexxy; 10. juli 2015 kl. 10:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
MXP er FARLIG!

Sett fra mitt ståsted, er det ikke lurt å innta MXP uansett tidligere erfaring, set og setting.

Jeg inntok 150mg oralt og fikk en virkning som først var manisk og behagelig nummen, før effekten ble mer lik MXE- etter 8 timer begynte situasjonen å gå ut av kontroll, og jeg hadde sterke ubehagelige effekter i 24 timer før jeg fikk sove etter å ha skutt Zolpidem (sovemedisiner) .

Etter å ha tatt zolpidem noen dager etter, fikk jeg total blackout og kom til meg selv i et forsøk på å injesere MXP rett i hovedpulsåren- jeg fikk i meg et par streker av pumpa og var totalt fjern i noen timer- kom hjem og tok en dose til.

Jeg våknet neste morgen av at jeg ikke fikk puste og prøvde å rope om hjelp-
i flere dager etterpå har jeg vært psykotisk, fjern og redd-


Jeg lette etter en erstatning for MXE , da dette stoffet ga meg positive opplevelser for flere år siden, men en dypereliggende "moral" eller læresetning har vist seg tydelig gjeldende, da min intuisjon var rett- dette stoffet er giftig og ikke noe leketøy.

Røyk heller hasj
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av E=Fb Vis innlegg
MXP er FARLIG!

Sett fra mitt ståsted, er det ikke lurt å innta MXP uansett tidligere erfaring, set og setting.

Jeg inntok 150mg oralt og fikk en virkning som først var manisk og behagelig nummen, før effekten ble mer lik MXE- etter 8 timer begynte situasjonen å gå ut av kontroll, og jeg hadde sterke ubehagelige effekter i 24 timer før jeg fikk sove etter å ha skutt Zolpidem (sovemedisiner) .

Etter å ha tatt zolpidem noen dager etter, fikk jeg total blackout og kom til meg selv i et forsøk på å injesere MXP rett i hovedpulsåren- jeg fikk i meg et par streker av pumpa og var totalt fjern i noen timer- kom hjem og tok en dose til.

Jeg våknet neste morgen av at jeg ikke fikk puste og prøvde å rope om hjelp-
i flere dager etterpå har jeg vært psykotisk, fjern og redd-


Jeg lette etter en erstatning for MXE , da dette stoffet ga meg positive opplevelser for flere år siden, men en dypereliggende "moral" eller læresetning har vist seg tydelig gjeldende, da min intuisjon var rett- dette stoffet er giftig og ikke noe leketøy.

Røyk heller hasj
Vis hele sitatet...
Jeg er helt enig med deg at MXP er noe dritt, men at du satte et skudd i hovedpulsåren? Var ikke det noe helt jævlig?

Men jeg kjenner meg igjen når det kommer til blackouts o.l. Selv MXE kan man få blackout av, men av ganske store doser, dessuten er MXE lettere å håndtere både dosering og tripp. MXP er helt uforutsigbart.

Sitat av E=Fb Vis innlegg
Røyk heller hasj
Vis hele sitatet...
Røyk god rev og dra litt MXE
▼ ... noen uker senere ... ▼
MXE / MXP og 5-Meo-Diphenidine var veldig likt for meg.
Da jeg følte meg "Dummere" på Diphenidine en de andre stoffene.

Sitat av E=Fb Vis innlegg
MXP er FARLIG!

Sett fra mitt ståsted, er det ikke lurt å innta MXP uansett tidligere erfaring, set og setting.

Jeg inntok 150mg oralt og fikk en virkning som først var manisk og behagelig nummen, før effekten ble mer lik MXE- etter 8 timer begynte situasjonen å gå ut av kontroll, og jeg hadde sterke ubehagelige effekter i 24 timer før jeg fikk sove etter å ha skutt Zolpidem (sovemedisiner) .

Etter å ha tatt zolpidem noen dager etter, fikk jeg total blackout og kom til meg selv i et forsøk på å injesere MXP rett i hovedpulsåren- jeg fikk i meg et par streker av pumpa og var totalt fjern i noen timer- kom hjem og tok en dose til.

Jeg våknet neste morgen av at jeg ikke fikk puste og prøvde å rope om hjelp-
i flere dager etterpå har jeg vært psykotisk, fjern og redd-


Jeg lette etter en erstatning for MXE , da dette stoffet ga meg positive opplevelser for flere år siden, men en dypereliggende "moral" eller læresetning har vist seg tydelig gjeldende, da min intuisjon var rett- dette stoffet er giftig og ikke noe leketøy.

Røyk heller hasj
Vis hele sitatet...
Du høres ut som en som kan bli "Gal" på en lapp med LSD om du fikk disse virkningene. Selv har jeg droppet 200mg + Insufflert 40-50mg og hatt det helt konge

ikke kritikk, bare min oppfattning
Sist endret av Infectedkush; 26. januar 2016 kl. 17:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.