Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2606
Hei!

Bestillte et par pakker før jeg fant ut at det var blitt stress med import.

Er det noen som har erfaring med å få Kratom igjennom tollen??
Det er helt feil tid på å drive å bestille ting igjennom tollen på, for et par år siden var det null stress, men nå er sjangsen så stor for å bli tatt at det er lite vits.
Sist endret av EyesWideShut; 14. juni 2015 kl. 14:45.
Trådstarter
4 0
OKOK. Det suger. Men siden kratom er klassifisert som reseptpliktig legemiddel, må det jo gå ann å få en resept?
Sitat av KRAKRAKRA Vis innlegg
OKOK. Det suger. Men siden kratom er klassifisert som reseptpliktig legemiddel, må det jo gå ann å få en resept?
Vis hele sitatet...
Ja, vist du finner en lege i Norge eller eventuelt et annet land innenfor EU/EØS som er villig til å skrive det ut
Jeg er litt usikker på om du får noe problemer med politiet om en pakke med kratom blir stoppet, eller om det bare blir destruert/returnert, men om du skulle bestemme deg for å bestille det uansett, så husk på å bestille det fra et EU/EØS land, og helst uten sporing på brevet.
Sist endret av EyesWideShut; 14. juni 2015 kl. 15:30.
Ikke bestill kratom på nett. For rundt 2 år siden bestilte jeg selv, og innrømte straffeskyld og endte opp 6500kr fattigere pga. av "ulovlig import av legemiddler" eller hva det var.
Sitat av theskiesareblue Vis innlegg
Ikke bestill kratom på nett. For rundt 2 år siden bestilte jeg selv, og innrømte straffeskyld og endte opp 6500kr fattigere pga. av "ulovlig import av legemiddler" eller hva det var.
Vis hele sitatet...
Var det fra et EU/EØS land du bestilte fra?
Uvaksinert 👍
Er det enkelt for dem å finne ut hva det var? En pakke med san pedro pulver brukte 6mnd på å komme igjennom før den plutselig dukket opp i ei postkasse. Kan hende de sitter å lurer på hva det er og når de slutter å lure så slipper de den?
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Var det fra et EU/EØS land du bestilte fra?
Vis hele sitatet...
Mener det var fra England. Det er vell EØS?
Trådstarter
4 0
Mener det var fra England. Det er vell EØS?
Vis hele sitatet...
England er EØS ja. Kan jeg spørre hvilken mengde K du bestillte theskiesareblue?
Sitat av KRAKRAKRA Vis innlegg
England er EØS ja. Kan jeg spørre hvilken mengde K du bestillte theskiesareblue?
Vis hele sitatet...
Var vell ikke mer en noen gram. Så skjønner ikke helt hvorfor jeg fikk et forelegg for det. Lagde faktisk en tråd her med en annen bruker å spurte om jeg skulle godkjenne forelegget.. høhø
For endel år siden bestilte jeg tørket San Pedro kaktus som ble stoppet, men da ringte jeg bare inn til de og plutselig var det i postkassa. Det samme skjedde med Yopo frø, men dette er som sagt endel år siden. Etter dette har jeg ikke fått stoppet en eneste forsending.
Trådstarter
4 0
Hvor lang tid pleier en pakke fra UK å ta ?
Sitat av KRAKRAKRA Vis innlegg
Hvor lang tid pleier en pakke fra UK å ta ?
Vis hele sitatet...
Tar rundt ei uke
Sist endret av mrbobba; 21. juni 2015 kl. 04:01.