Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1114
Hvis "undergrunn" er feil forum for dette emnet må jeg bare beklage, men håper det duger!

Sååå.. Vurderer rett og slett å ta meg et 14 ukers semester på Oaksterdam University. Cannabis skole, basically. Skal lære alt som er å lære om internasjonale regler og diverse annen info rundt planten.
Har spart opp penger så jeg får råd til å finansiere det som måtte komme av reiseavgifter, mat og et sted å bo mens jeg er der nede.

Men så til delen som bekymrer meg litt.. For å reise til statene må en få innvilget visum, noe jeg helt sikkert vil få til ettersom jeg ikke har noe nevneverdig på rullebladet. Har et godt utgangspunkt for å komme meg inn i landet. Meeeeen.. Kurset varer liksom i 14 uker, og etter hva jeg har forstått vil visumet utløpe etter 12 uker. Er det mulig å få forlenget opphold?

Skulle jeg søke etter studie-visum, vil en slik virksomhet blitt akseptert av norske myndigheter? Eller amerikanske for den del?

Takker på forhånd for svar