Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 7065
Hei, har merket at jeg får støt/sjokk i kroppen når jeg er i aktivitet. Skjer spesielt ofte når jeg snur meg rundt i senga, hender også at jeg blir svimmel.
Støtene starter i hodet og går ned til korsryggen, kjennes nesten ut som jeg har en jordingsfeil i hodet.
Har tatt ca 1g MDMA fordelt på 2 dager(torsdag/fredag)

Dette har skjedd en gang før med meg, da også etter noen dager med MDMA (mis)bruk.
Er ikke så veldig bekymret, da det gikk over av seg selv sist. Men det hadde vært fint å vite hvorfor det skjer
Sist endret av EyesWideShut; 25. august 2014 kl. 09:09.
Det du opplever kalles "brain zaps". Hvis du vil lære mer om det så kan du google, evt ta en titt innom MDMA forumet på www.bluelight.ru.

Mest sannsynlig vil det gå vekk av seg selv etter en kortere periode, men det er også en indikator på at serotoninsystemet ditt har fått seg en real støyt. Det du burde gjøre er å ta en lengre pause fra MDMA og andre serotonin releasers. I tillegg ville jeg ha vurdert hvorvidt de dosene du tar er smarte
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Trådstarter
Sitat av GABAergic Vis innlegg
Det du opplever kalles "brain zaps". Hvis du vil lære mer om det så kan du google, evt ta en titt innom MDMA forumet på www.bluelight.ru.

Mest sannsynlig vil det gå vekk av seg selv etter en kortere periode, men det er også en indikator på at serotoninsystemet ditt har fått seg en real støyt. Det du burde gjøre er å ta en lengre pause fra MDMA og andre serotonin releasers. I tillegg ville jeg ha vurdert hvorvidt de dosene du tar er smarte
Vis hele sitatet...
Takk for svar Planen er en lengere pause fra alt av rusmidler.

Til du andre som kommenterte; Tviler sterkt på at det Serotonin syndrom, da jeg føler meg i fin form bortsett fra de støtene.

Kan nevne at jeg også drakk i ganske greie mengder med alkohol de 2 dagene, så mulig det er en heftig hangover, da jeg føler meg mye bedre etter 2 paracet

Glemte å nevne at jeg kanskje fikk i meg noe MDVP sammen med MDMAen også. Noen som vet hvordan det er å blande de 2?
Sist endret av EyesWideShut; 25. august 2014 kl. 10:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Alkohol, MDVP også mdma fordelt på to dager? Du har ikke min sympati.
Digital nomade
trippy's Avatar
Er ganske normalt å få det i etterkant av heftige kvelder med emma. Men det bør forsvinne ganske fort, men ligg unna i minst 3-4 måneder før neste gang, ellers mister du "magien" fryktelig fort. Noe så fantastisk som emma bør du bruke med måte! For meg så varte det i en drøy måned i etterkant. Kom veldig ofte rett før jeg sovna.

Edit: Ikke bruk så fryktelig mye på en kveld! 500mg er aaaalt for mye! Ta 2mg/kg kroppsvekt til første drop og så ta 1mg/kg til neste drop. Ikke ta "finger i posen" trikset hvis det er det du gjorde forrige gang, da er det fryktelig lett å ta for mye. Ta kun med de to droppene.
Sist endret av trippy; 25. august 2014 kl. 13:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av ezyy Vis innlegg
Alkohol, MDVP også mdma fordelt på to dager? Du har ikke min sympati.
Vis hele sitatet...
Så trist, tenk å ikke få sympati av en ukjent kar på freakforum.

støt i hode har jeg opplevd etter mye kola, det går over etter noen dager.
Men som fler skriver her, du trenger en pause.
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Trådstarter
Sitat av ezyy Vis innlegg
Alkohol, MDVP også mdma fordelt på to dager? Du har ikke min sympati.
Vis hele sitatet...
Bra jeg ikke er ute etter sympati da

Sitat av trippy Vis innlegg
Er ganske normalt å få det i etterkant av heftige kvelder med emma. Men det bør forsvinne ganske fort, men ligg unna i minst 3-4 måneder før neste gang, ellers mister du "magien" fryktelig fort. Noe så fantastisk som emma bør du bruke med måte! For meg så varte det i en drøy måned i etterkant. Kom veldig ofte rett før jeg sovna.

Edit: Ikke bruk så fryktelig mye på en kveld! 500mg er aaaalt for mye! Ta 2mg/kg kroppsvekt til første drop og så ta 1mg/kg til neste drop. Ikke ta "finger i posen" trikset hvis det er det du gjorde forrige gang, da er det fryktelig lett å ta for mye. Ta kun med de to droppene.
Vis hele sitatet...
Bra å høre at det er ganske normalt.
Magien er vel egentlig mistet for lenge siden, det her var et forsøk på å skivse ut siste rest vertfall.

Har ikke tatt noe "finger i posen", har heller levd utifra filosofien at det gikk bra sist, så hvorfor ikke nå også.
Har dog dosert mellom 0,3-0,5 alle gangene og truffet formen jeg er ute etter.
Men skal ta meg noen måneders pause nå, og revurdere doseringene fremover
Du skaper mere neurotoksisitet og fint lite mer effekt på doser over 1,5 mg/kg og med halv redosering. Evt uønskede effekter som å resette hver 3 min og ikke klare å holde samtaler og bare gnome får man om man overjusterer
Sist endret av mektignatur; 27. august 2014 kl. 17:53.
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Trådstarter
Sitat av mektignatur Vis innlegg
Du skaper mere neurotoksisitet og fint lite mer effekt på doser over 1,5 mg/kg og med halv redosering. Evt uønskede effekter som å resette hver 3 min og ikke klare å holde samtaler og bare gnome
Vis hele sitatet...
Jeg får vertfall mer effekt ut av 250mg en jeg gjør ut av 150mg.
Noen liker å være oppegående mens andre liker å ligge og vri seg i sofaen

Er temmelig sikker på at den ene typen MDMA jeg inntok ikke inneholdt MDVP, men BZP.
Sist endret av EyesWideShut; 27. august 2014 kl. 17:56.
Jeg har opplevd dette i det siste. Jeg drikker endel, har tatt amfetamin noen ganger på ett par måneder. Tar også benzo ofte. Føles nesten ut som jeg får strøm igjennom hodet og nedover kroppen. Oftest om jeg er trøtt eller skal til å sovne. Har ikke tatt MDMA på mange år.
Du fikk noe som heter "brain zaps" siden du tok MDMA ville jeg tippe at det var fordi hjernen din reagerte på de store mengdene serotonin. Det samme skjer hvis du tar store menger SSRI som du sikkert har hørt om.
Fikk det sjæl etter at jeg spiste knips som om det var godteri på Tomorrowland for noen år siden. Helt jævlig!
Gikk heldigvis over etter noen uker.
- Tenk på det som en lærepenge, slik at du ikke tar det så ofte, eller så mye når du først gjør det.
Har også opplevd dette, får det nesten hver eneste kveld. Har dog aldri tatt MDMA eller lignende og går ikke på noe medikamenter. Trodde det var rimelig vanlig? Er jo svært ubehagelig når det skjer men det går jo over fort.
Sist endret av Dongerino; 10. september 2014 kl. 16:31.