Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1289
Hei, de 2 gangene jeg har blitt arrestert og måtte ha avlagt en urinprøve på stasjonen har jeg testet positivt på benzodiazepiner. Men jeg har aldri blitt "straffet" for det

De spør meg alltid hva jeg tror urinprøven blir å slå ut på og jeg svarer ærlig(amfetamin og thc). De sier at det stemmer men at jeg også slo ut på benzo, noe som gir mening da jeg spiste mye piller i den perioden.

Jeg har spilt dum begge gangene og latet som jeg ikke vet hva benzodiazepiner er, og da har de spurt meg om jeg nylig har tatt paracet/ibux. Noe jeg svarer ja på, da jeg ikke så noe grunn til å svare nei på det.

Da har jeg fått i svar at det forklarer utslaget på benzo, noe som ikke gir mening da jeg er 100% sikker på at paracet/ibux ikke kan gi falske utslag på urinprøver.

Er det noen som har opplevd noe lignende? Eller er det bare politiet som ikke har peiling i fylket mitt?
Dagens Politiet i fylket ditt suger HARDT!
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Trådstarter
Kan legge til at dette skjedde i 2 forskjellige byer som ligger rundt 3 timer unna hverandre Skjønner ikke helt hva de har tenkt på...
Hva faen, hvilket fylke er det???
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Trådstarter
Finnmark, de er vel kanskje ikke helt up to date her oppe
Absolutt ikke!! Er det mulig....