Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1867
Hei, hvordan er det å blande disse 2 ? Har 200mg nobligan og 2 mg rivotril. Har 0 toleranse på noen av tingene.
Hvordan dosering anbefaler dere, og hvordan effekt kan jeg forvente?
Du blir sikkert kvalm og rimelig på bæret, siden du sier at du har null tolerase.

Jeg ville tatt tramadol/nobligan en dag, for så og ta rivotril en annen dag

Edit: Det går nok fint, men om du absolutt skal ta alt, så ville jeg justert ned dosen med Nobligan litt. Max døgndose er 400mg.
Sist endret av rullgardin; 19. april 2014 kl. 23:42.
Du blir ikke kvalm takket hvært rivotril som motvirker kvalmen.
Siden du har 0 tolkeranse anbefaler jeg at du tar kun halvparten, altså 100 mg nobligan og 1 mg rivotril.
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Trådstarter
Endte opp med 4mg rivotril i går, også tok jeg 200mg nobligan i dag + 1 glass rødvin. Kjenner enda at rivotrilen henger igjen
Kan nevne at jeg er temmelig kvalm..
Sist endret av EyesWideShut; 20. april 2014 kl. 21:21.
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Hei, hvordan er det å blande disse 2 ? Har 200mg nobligan og 2 mg rivotril. Har 0 toleranse på noen av tingene.
Hvordan dosering anbefaler dere, og hvordan effekt kan jeg forvente?
Vis hele sitatet...
Spis rivoan og vent ei stund så tar du nobliganan, eventuelt ta dæm dagen etterpå.2 rivoa slokne du på dersom du er null-tollerant til benzo fra før av.
Sist endret av Baltasar; 25. april 2014 kl. 00:46.