Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2646
Hei, tenkte jeg skulle prøve å kombinere LSD og sopp i helgen.
Var derfor på utkikk etter litt erfaringer rundt denne kombinasjonen.
Har spist sopp å syre før, men aldri samtidig.
Blir man å kjenne de forskjellige karakteristiske trekkene på sopp å syre? Eller blir soppen bare å forsterke LSD effekten?

Planlagt dose er for forresten: 300ug +/-LSD og 4 gram tørket sopp.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
wow. var svære doser da, om d skal kombinere for første gang! ikke prøvd det selv, men det var enorme kvantiteter du skulle trykke i trynet, ville anbefale å først starte med mindre mengder isåfall. mer enn det vet jeg desverre ikke.
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Trådstarter
Sitat av drittsekken Vis innlegg
wow. var svære doser da, om d skal kombinere for første gang! ikke prøvd det selv, men det var enorme kvantiteter du skulle trykke i trynet, ville anbefale å først starte med mindre mengder isåfall. mer enn det vet jeg desverre ikke.
Vis hele sitatet...
Når jeg tenker meg om så husker jeg ikke om blotterne er 100ug eller 120ug, så regner med at det blir 250ug å ikke 300ug.

Har lyst å nå nye "høyder" derfor er dosene så høye, kan tenke meg at peaken kan bli litt intens
“People are strange"
tror kanskje de potensierer hverandre, nesten som MDA og MDMA gjør. blir nok en heftig trip!
Gjør et lite søk online på "Jedi mind flipping". Dette er riktig nok en blanding av LSD, sopp, MDMA og cannabis (valgfritt), men det er mulig du finner noe relevant info rundt det du lurer på i rapporter angående JMF!
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av Airo Vis innlegg
Gjør et lite søk online på "Jedi mind flipping". Dette er riktig nok en blanding av LSD, sopp, MDMA og cannabis (valgfritt), men det er mulig du finner noe relevant info rundt det du lurer på i rapporter angående JMF!
Vis hele sitatet...
LSD + sopp heter Hippie-Flip
Kilde

"To ingest both ecstasy and psychedelic mushrooms. Candy flipping is mixing LSD and ecstasy. Although some might think hippie flipping is combining LSD and mushrooms, this is incorrect. There might be some areas where people define it this way, but the VAST majority of people define hippie flipping as combining ecstasy and mushrooms. It's drug slang, so majority rules. Google it and you will find this to be 100% true. Trust Erowid, Shroomery, BlueLight, Mycotopia, etc over one person on Urban Dictionary.

Did you guys hippie flip last night?

We made shroom tea and followed it by plugging a liquid solution of two e pills. I've never laughed so hard in my entire life.
"

Måtte sjekke det ut, for det var det jeg trodde en hippie flipp var, og ikke det du sa.
De fleste som røyker cannabis, velger og toppe det meste av rus med det, derfor den er med som valgfri.

Og, om du leser innlegget du rettet på igjen, ser du at han hadde mdma med i mixen
Sist endret av WhyNot!; 12. november 2013 kl. 14:50.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
My bad. Tydeligvis min drug-lingo som ikke er helt på topp.
Sitat av kosepaa Vis innlegg
LSD + sopp heter Hippie-Flip
Vis hele sitatet...
Jeg har prøvd å hippie flippe litt. Ble nesten litt ubehagelig til tider. Å gå ute var som å bli kasta ut av ett fly til tider. Var en tilsvarende dose jeg tok og det ble fort litt for mye av det gode når 250lappen og 10gram trøfler dreg å potensierte hverandre i magesekken.
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Trådstarter
Candyflip = LSD + MDMA
Hippieflip = Sopp + MDMA
Kittyflip = Ketamin + MDMA

Planen var egentlig å ta en candyflip, men kjøpte sopp istedenfor.
Vist man er heldig så kommer kanskje DMTen før helga, så kan man ta det på toppen
Fant litt info på nett ang LSD + sopp men hadde vært kult om noen her inne hadde prøvd det.
Sitat av kosepaa Vis innlegg
LSD + sopp heter Hippie-Flip
Vis hele sitatet...
Nei, det er sopp kombinert med MDMA som kalles hippieflip
Etter mine erfaringer med Candyflip og det å ta sopp og LSD sammen, mener jeg det er en god idé å ikke ta stoffene på likt. Start med LSD, tripp og ha det gøy i fire-ish timer før du tar soppen. På den måten kicker ikke soppen inn før både opptur og de heftigste LSD-peakene er over, og du slipper at stoffene kolliderer i skallen.
Sitat av Nichotin Vis innlegg
Etter mine erfaringer med Candyflip og det å ta sopp og LSD sammen, mener jeg det er en god idé å ikke ta stoffene på likt. Start med LSD, tripp og ha det gøy i fire-ish timer før du tar soppen. På den måten kicker ikke soppen inn før både opptur og de heftigste LSD-peakene er over, og du slipper at stoffene kolliderer i skallen.
Vis hele sitatet...
Enig. LSD varer mye lengre enn sopp. Sopp varer som regelt rundt 6-8 timer, mens LSD varer i 12-18 timer. Ville tatt LSD først, ventet rundt 6-8 timer (eller når effekten av LSD begynner å gå ned), for å så pakke i seg soppen.