Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2576
Hei. Litt usikker på om jeg poster på riktig plass nå, men la oss prøve:

Jeg har mobilt bredbånd fra Telenor og lurte på om jeg kan connecte til nett med xboxen? Jeg vet at det går på ps3, men må bare sjekke før jeg går til innkjøp av xbox
Hva slags mobilt bredbånd dings fra telenor har du, og hvordan kobler du den til ps3'en? kabel? trådløst?
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Gå inn på nettverks og delingssenter. Videre inn på adapter settings. Hold inne ctrl og merk 3g kortet ditt og kortet for kablet tilkobling. Deretter høyre klikker på en av dem, og velger "bridge connection".... så er det bare kabel fra pc til xbox. Lykke til
Vel, hvilken type enhet bruker du? USB-modem eller trådløs router/minirouter?

Om du har USB-modem, kan du bruke Dr. fungitumb sin fremgangsmåte. Dette forutsetter at du har en datamaskin med trådløst nettverkkort tilgjengelig. Om du har trådløs router eller minirouter kan du koble til den på samme måte som et vanlig trådløst nettverk.

Begge mulighetene forutsetter at du kjøper Xbox med Wlan.
Så jeg kan ikke koble meg til via kabel? Jeg har 4g usb-modem. Dr. fungitumb's forslag inkluderer jo kabel mellom xbox og pc?

Sitat av weedsuit Vis innlegg
Så jeg kan ikke koble meg til via kabel? Jeg har 4g usb-modem. Dr. fungitumb's forslag inkluderer jo kabel mellom xbox og pc?
Vis hele sitatet...
Jeg fikk nå til å connecte via kabel slik som foreslåt over meg her . Tusen takk for hjelpa!
Det du kan gjøre er å koble til mobilt bredbånd til pc'en. Laste ned VirtualRouter, også koble opp xboxen til den. Tror det skal funke bruker det ofte når jeg har med en kompis på hytta. Hvis du har mac så må du bare bruke delt internett.
http://virtualrouterplus.com/
http://mac1.no/artikkel/7933/slik-de...ett-i-mac-os-x
Sist endret av Icec0ld; 21. oktober 2013 kl. 15:42.