Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2096
Sitter her med en kompis, som har hatt seg ett par lange dager med endel valium (15 stk) for 3 dager siden, og toppet kaken idag med 12 rivotriler. Nå sitter han her og vil "ut av boblen"! Har klart å få i han noen småstreker cola, noen småtrekk fra pipen og en god del sukkerholdig drikke. Noen som har noen andre forslag hvordan han kan komme litt kjappere til seg selv igjen?
Mat,vann og søvn.
Hoho,når man tar såpass med rivotril så blir det hengende i systemet noen dager.
Masse vann slik at det går ut av systemet fortere. Ikke la han besøke familie, venner som ikke burde vite, eller ta telefoner han ikke burde. Rivotril har visst lang halveringstid sier de.

For midlertidig oppkvikking så kan du la han drikke kaffe og redbull selvfølgelig, men ikke la han tro at han blir normal igjen av den grunn.
Sitat av FredrikThaMan Vis innlegg
Mat,vann og søvn.
Vis hele sitatet...
Høres veldig riktig ut. Gå og kjøp noe ordenltig mat til han, noe med protein og fett, ikke bare karbohydrater. Pizza er et godt eksempel..

Ikke gi han noe mer drugs, men heller la han sove. Nå har jeg ingen erfaring, så vet ikke hva store doser med valium/ rivoer gjør med kroppen (vet ikke om dette er noe man bør dra på sykehus for, i det hele tatt..).
Speed eller i ADHD-piller burde være greit om det er sånn at han må på jobb etc. Hva noen bongtrekk skal hjelpe for skjønner ikke jeg. Fyren er nok normal nok innen 2 dager, null stress
King of Destructions
lilpsych's Avatar
søvn søvn søvn
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Speed eller i ADHD-piller burde være greit om det er sånn at han må på jobb etc. Hva noen bongtrekk skal hjelpe for skjønner ikke jeg. Fyren er nok normal nok innen 2 dager, null stress
Vis hele sitatet...
Jeg må si meg enig. Spesielt om dette var en indicadominert strain. Personlig syns jeg det er dumt å erstatte et problem med et eventuelt nytt problem. Det jeg ville gjort var å ta det i små steg. Ta en tur i frisk luft (så lenge man orker, så klart), hold et riktig kosthold, få i deg nok vann og prøv på litt trening av noe slag for å venne kroppen til aktivitet igjen. Man kan så klart presse i seg koffein og nikotin, da, men for meg har det aldri fungert hvis jeg har tatt Seroquel. Da kan jeg bøtte nedpå med kaffe etter kaffe eller hva det skulle være. Likevel sovnet jeg ofte i undervisning, familiemiddag og lignende. Flaut.
Benzodiazepiner har jeg så stor toleranse for at det ikke påvirker meg stort.

Må legge til at sykehusbesøk for noe sånt er totalt bortkastet tid. Du klarer neppe å ete så mye benzodiazepiner at du dauer. Da er det virkelig VM i pilleknasking. Benzodiazepiner er svært lite toksisk, og ble derfor en erstatning for barbiturater som er langt farligere. Er det masse alkohol i bildet er saken en annen, dog.

Don't worry, be happy!
Trådstarter
10 0
Takk for svar! Da blir det å løpe ned på lokal butikken og kjøre igang med en monster frokost. Fyren ligger no innpå sofaen, og er UMULIG å vekke, så lurer på om jeg må trekke litt kaffe og! Han har btw røyk vel og lenge, og de trekkene igår kveld, var vel mest for "recriational use"!
For mye benzo? Han trenger definitivt mer kokain, hasj, koffein og sukker?
Eller gi han noe skikkelig mat som pizza. Ikke la han sove ihvertfall
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Sitat av Jakob71 Vis innlegg
For mye benzo? Han trenger definitivt mer kokain, hasj, koffein og sukker?
Eller gi han noe skikkelig mat som pizza. Ikke la han sove ihvertfall
Vis hele sitatet...
For og våkne opp hvis han skal noe viktig ja.
Men beste er og la han sove ut rusen.. få i ha noe mat hvis han våkner innimellom og selfølgelig nok med drikke.. UTEN alkohol OFC!

Er jo ikke vits og putte i han mer stoff og fucke han opp mer,, eller og eventuelt waste det
Sist endret av lilpsych; 16. august 2013 kl. 17:01.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Jeg må si meg enig. Spesielt om dette var en indicadominert strain. Personlig syns jeg det er dumt å erstatte et problem med et eventuelt nytt problem. Det jeg ville gjort var å ta det i små steg. Ta en tur i frisk luft (så lenge man orker, så klart), hold et riktig kosthold, få i deg nok vann og prøv på litt trening av noe slag for å venne kroppen til aktivitet igjen. Man kan så klart presse i seg koffein og nikotin, da, men for meg har det aldri fungert hvis jeg har tatt Seroquel. Da kan jeg bøtte nedpå med kaffe etter kaffe eller hva det skulle være. Likevel sovnet jeg ofte i undervisning, familiemiddag og lignende. Flaut.
Benzodiazepiner har jeg så stor toleranse for at det ikke påvirker meg stort.

Må legge til at sykehusbesøk for noe sånt er totalt bortkastet tid. Du klarer neppe å ete så mye benzodiazepiner at du dauer. Da er det virkelig VM i pilleknasking. Benzodiazepiner er svært lite toksisk, og ble derfor en erstatning for barbiturater som er langt farligere. Er det masse alkohol i bildet er saken en annen, dog.

Don't worry, be happy!
Vis hele sitatet...
Okey... Så fyren har proppa seg full av piller, vil ut av tåka, men vet ikke hvordan. Folk bare: Du må ta deg en liner med speed! Litt cola vil nok få øya til å sprette ut av skallen på én av våkenhet!!
Enten så sitter det så mange idioter på dette forumet her, eller så kan vi rett og slett bare ta det for gitt at det kun er 13 åringer- smikk, smakk ferdig snakka. Er man med på leken, så får man tåle streken. Og da tar man til seg fornuften, drikker vann, tvinger i seg noe lett mat, slukker lyset og sover ut rusen. Ikke gjøre det vondt verre.
Sist endret av zhpongl; 16. august 2013 kl. 17:16.
Enig med han over, er da ingen vits å stappe mer rusmidler i fyren. Eneste som hjelper er søvn, næring og tid.
Eh, ja. Jeg trodde det sa seg selv, jeg. Trenger ikke mye tankevirksomhet for å forstå at det ikke er den lureste planen. Det blir litt som makkafreaks som ser noen overkorke på GHB. "Vi kjører 300mg makka opp i nesa på'n!". Veldig lurt.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Eh, ja. Jeg trodde det sa seg selv, jeg. Trenger ikke mye tankevirksomhet for å forstå at det ikke er den lureste planen. Det blir litt som makkafreaks som ser noen overkorke på GHB. "Vi kjører 300mg makka opp i nesa på'n!". Veldig lurt.
Vis hele sitatet...
Enig med Lucy, det der er fjortiss uvitenhet mentalitet sorry meg as guys!