Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1426
Hei folkens!
Etter å ha innsett hvor digg det er å se konserter på vors, ser jeg meg nødt til å investere i litt flere DVD'er. Derfor kommer jeg hit og spør etter anbefalinger til fete konserter på film. Er først og fremst interessert i eldre Metallica, Motörhead, Slayer og Pantera, men er også åpen for alle forslag som kan falle i smak!

Fyr løs
Iron Maiden Flight 666
Guns n Roses sin japan konsert fra 1992 er dritbra.
Badapple: Er ikke så fryktelig stoked over Maiden, men skal absolutt vurdere det!

fatfro: Mye Appetite på den konserten? Liker ikke så godt det som kom etter Appetite, og blir derfor litt mindre aktuelt.
Sitat av McLovin Vis innlegg
fatfro: Mye Appetite på den konserten? Liker ikke så godt det som kom etter Appetite, og blir derfor litt mindre aktuelt.
Vis hele sitatet...
De spilte Nightrain, Its So Easy, Welcome To The Jungle, Mr Brownstone, Paradise City, Sweet Child o Mine og Rocket Queen, så det er 7 av 12 sanger.

Evententuelt se Live fra The Ritz 1988. Badass.
Den gikk rett hjem!
Pantera har vel ingen konsert-dvd tror jeg. Men, de har sluppet CD'en Reinventing Hell som kommer med en bonus DVD med musikkvideoer og 2-3låter som er tatt opp fra Mosters of Rock i Russland. Domination (min favoritt)
Du har også 3:Vulgar Videos From Hell som er en samle DVD med hjemmeopptak, konsertklipp, musikkvideoer filmet av bandet selv og crew. Det er jo underholdende nok.

Andre DVD'er som er et must:
Pink Floyd - Live at pompei
The Rolling Stones - Shine a Light
Led Zeppelin - Celebration Day
Anthrax - Alive2
Rammstein - live aus Berlin
Mötley Crüe - Carnival of Sins
Jimi Hendrix - spiller ingen rolle, alt er kult
ACDC - No Bull
Deep Purple - Live in California 74
Kan anbefale Metallica live shit: Binge & purge og egentlig det meste moret kom med over. Om du skal ha noe Metallica vil jeg si binge & purge er et MUST!
Mye fett her nå!
Noen som kan anbefale litt av Motörhead før jeg sender kveldens bestilling?
Motorhead sin helt klart beste konsert fant sted i 2005. Stage Fright.
Porcupine Tree sine Anesthetize og Arriving Somewhere...-konserter.
-AC/DC Live at Donnington

-Linkin Park Live at Milton Keynes
Ozzy - Live & Loud.
Black Label Society - Boozed, broozed and broken boned.
Opeth - Lamentations
Faith No More - Live at the Brixton Academy.
Sitat av bragilicious Vis innlegg
-AC/DC Live at Donnington

-Linkin Park Live at Milton Keynes
Vis hele sitatet...
Milton Keynes konserten er crap i forhold til Rock Am Ring 2004 eller Live In Texas. Den er så grusomt mastret, og LP hadde ikke sitt A-game, in my humble opinion.
Da ble det Carnival of sins, No bull, Stage fright, ACDC live at Donnington, Ozzy - live and loud, 3 vulgar videos from hell og Everything louder than everthing else. Tror det her blir ei bra jul!
Rammstein - Völkerball
Avenged Sevenfold - Live in the LBC
Metallica - Live Rock In Rio 2012
Iron Maiden - En Vivo! 2012
Iron Maiden - Flight 666
Sitat av Trollsauen Vis innlegg
Metallica - Live Rock In Rio 2012
Vis hele sitatet...
Metallica spilte på Rock in Rio i 2011.
Sitat av McLovin Vis innlegg
Da ble det Carnival of sins, No bull, Stage fright, ACDC live at Donnington, Ozzy - live and loud, 3 vulgar videos from hell og Everything louder than everthing else. Tror det her blir ei bra jul!
Vis hele sitatet...
Nei!
Ikke bestill "No Bull", selv synes jeg det er en av de svakeste konsertene av AC/DC. Liker mye bedre Stiff Upper Lip-konserten fra Berlin, den er virkelig knall... masse humor og morsomt å se på itilegg til herlig musikk
Noen som vet om man kan avbryte ordre på Play.com? Fikk opp et alternativ istad, men finner det ikke igjen nå