Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 513
Heisann siden jeg har en crappy tv har jeg nå prøvd å koble PS3 til dataskjermen. som er av den typen derr http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=344093

og kjøpt HDMI kabel til DVI-D og når jeg da skrur på PS3en så kommer det opp på skjermen "out of range" hva mener den med det?,

noen som har en løsning på problemet mitt?

eller noen andre tips om va jeg kan gjøre?
Da kjører PS3'en din for høy oppløsning. Løs problemet med å nullstille video ut signalet med å holde innn strømknappen etter at du har slått på (altså, trykk inn for å slå på, og fortsett å holde inne) til det piper noen ganger til...

Skru så opp oppløsningen til noe skjermen din tåler.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg fant ut at ps3'en kjører noe som heter HDCP og data skjermen støtter ikke HDCP så om noen andre tenker og gjøre det samme, vill det ikke funke med mindre skjermen støtter HDCP, HDCP er noe som blir mer og mer vanlig på skjermer som er kjøpt i dag