Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1892
Sitter ofte uten ha noe gjøre, spesielt i pengetørke, eller da det er tomt for hasj. Så derfor lurer jeg på om noen av dere har noe mann kan ruse seg på, som mann kan ha hjemme. Jeg er ikke keen på en svært farlig rus, eller noe som gjør meg "insane". Har lyst på noe mann kan sette seg ned å chille med. Har dere noe tips?
Sitat av yyyaaa Vis innlegg
Sitter ofte uten ha noe gjøre. Har lyst på noe mann kan sette seg ned å chille med. Har dere noe tips?
Vis hele sitatet...
Må det være rusmidler for at du skal føle deg bra eller få tida til å gå?
Å begynne med rus som hobby fordi man ikke har noe annet å gjøre er oppskrift på et ganske kjipt liv. Er mange ting som ikke koster mye man kan gjøre for å chille hjemme. Trene, meditere, tegne, pusse opp en kommode, male, lese bøker, ta et gratis nettstudie eller to, lage nye matoppskrifter og kose seg med mestringsfølelse og god mat, ringe et familiemedlem eller en venn å høre hvordan det går. Så er det også en god egenskap å lære seg å trives med kjedsomhet, da blir det på en snodig måte ikke like kjedelig. Finn deg en mening i livet, for uten mening blir alt kjedelig, men vi skal heller ikke ha urealistiske forventninger om at livet ikke skal inneholde kjedsomhet for det er en helt naturlig del av å leve. Anbefaler boka Kjedsomhetens filosofi.

For å svare mer direkte på spørsmålet ditt er det lite til ingenting i en vanlig husholdning man kan ruse seg på, uten at det er farlig (som løsemidler - frarådes på det sterkeste!). Mange kan føle en slags rus av mørk kakao sjokolade, men mer stimulerende enn avslappende.
Trådstarter
Sitat av celtseus Vis innlegg
Må det være rusmidler for at du skal føle deg bra eller få tida til å gå?
Å begynne med rus som hobby fordi man ikke har noe annet å gjøre er oppskrift på et ganske kjipt liv. Er mange ting som ikke koster mye man kan gjøre for å chille hjemme. Trene, meditere, utegne, pusse opp en kommode, male, lese bøker, ta et gratis nettstudie eller to, lage nye matoppskrifter og kose seg med mestringsfølelse og god mat, ringe et familiemedlem eller en venn å høre hvordan det går. Så er det også en god egenskap å lære seg å trives med kjedsomhet, da blir det på en snodig måte ikke like kjedelig. Finn deg en mening i livet, for uten mening blir alt kjedelig, men vi skal heller ikke ha urealistiske forventninger om at livet ikke skal inneholde kjedsomhet for det er en helt naturlig del av å leve. Anbefaler boka Kjedsomhetens filosofi.

For å svare mer direkte på spørsmålet ditt er det lite til ingenting i en vanlig husholdning man kan ruse seg på, uten at det er farlig (som løsemidler - frarådes på det sterkeste!). Mange kan føle en slags rus av mørk kakao sjokolade, men mer stimulerende enn avslappende.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar
Jeg har sittet å tenkt litt etter innlegget jeg skrev, og jeg må si at rus kanskje ikke er så gøy likavell ( nå har jeg bare holdt meg til hasj ). Det du skrev ga meg mye motivasjon til å få en mening i livet, annet enn hasj.
Tusen tusen takk. Nå får du kanskje muligheten til å ha gitt en person en ny, og bedre mening på livet, på samvittigheten. Det må være en god følelse.

Innlegget ditt traff. Tusen takk igjen.
Liker du å så frø?Mye artig i naturen som er veldig givende.Grønne fingre kan du komme ganske langt med.Mat og urter er veldig inspirerende.
Høner i hagen gir også mye glede.
Sitat av Lassis23 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Takk! Sjukeste jeg har prøvd. Kjente den umiskjennelige DMT lukta i nesa etter 45 min med pusting, så fikk jeg en trip, møtte entities, så fraktaler og sånn, de var imponert at jeg hadde klart å komme dit uten å røyke det, så jeg var med i en slags "award ceremony" med de hahahah. Sjukt hva hjernen kan produsere med pusting.
Tror man burde holde seg unna produkter som ikke er ment for rus.

Eneste alternativet til hasj ville kanskje vært pils?
Men da sitter du der en dag, hvor du da bruker to rusmidler i stedet for ett.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av YankeenAtion Vis innlegg
Tror man burde holde seg unna produkter som ikke er ment for rus.
Vis hele sitatet...
Så alt da?

Syntetiske drugs er vel det eneste som er ment for rus?

Alt annet naturlig er en gift/forsvarsmekanisme fra planten?
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Så alt da?

Syntetiske drugs er vel det eneste som er ment for rus?

Alt annet naturlig er en gift/forsvarsmekanisme fra planten?
Vis hele sitatet...
Blir litt merkelig tolking da, da syntetiske stoffer etterligner disse giftene, de påvirker de samme reseptorene som er forbundet med rus.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Så alt da?

Syntetiske drugs er vel det eneste som er ment for rus?

Alt annet naturlig er en gift/forsvarsmekanisme fra planten?
Vis hele sitatet...
Jojo...
Fuck Mr. Plod!
soyasaus muligens? om du drikker nok. muligens alkaloids og maoi's.

veldig dumt å prøve...
Muskatnøtt..?

Ville ikke prøvd selv eller anbefalt, men det kan gi rus.
Ruse seg pga kjedsomhet er en ganske vanlig oppskrift på problemer.
Sist endret av Fraktalist; 4 uker siden kl. 22:23.
Muskat er ikke særlig behagelig. Bare veldig rart.
Muskat faller under kategorien: Noe som er giftig og hvor man blir så dårlig at man nesten føler seg rusa.

Litt som å slå hodet hardt i veggen noen ganger, kan sikkert få en ruslignende opplevelse av det også.