Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 590
Hallo, min laptop tok kvelden og trenger derfor en ny pc ganske kjapt, tenkte å gå for stasjonær og trenger helst noen gode tilbud.
Bruker den mest til multitasking igrunn, da over 2 skjermer.. Gamer ikke så mye men spiller mye fullhd på en skjerm, mens jeg jobber på den andre. Så trenger en som takler det. Pluss endel lagrinsplass, gjerne en som går stillestående også. Mulighet for å få dette oppunder 10k ? Gjerne noen lapper billigere også om mulig

Setter pris på all hjelp

Kan godt bygge selv.. Om det ikke er for mye arbeid for en amatør, aldri gjort det før
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
du spiller ikke så mye, hva spiller du?

kab hende du klarer deg med en veldig mye billigere maskin
Sist endret av Frufsa; 3. desember 2012 kl. 20:17.
Nettpoker :P Men liker å ha en pc som faktisk har muligheten til å spille noen spill om jeg skulle få øynene opp for det endag
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar


vil klarer spill som dirt 3, starcraft, wow, etc uten problemer, vil tiogmed klare å spille bf3, dog med alt på lavt, og ikke så veldig høy fps.

har 2tb lagring, pluss en 128gb ssd.

Kan støtte opp til 2 skjermkort (kun amd) (kun 1 nvidia skjermkort), om du vil oppgradere det i fremtiden.

Den har også et lite og greit kabinett, som er lett å stue bort

Den har heller ikke problemer med å kjøre 2 skjermer, eller 3 for densagsskyld


ooops, glemte cpu kjøler:
https://www.deal.no/deal/default.asp...usentID=NH-L12
Sist endret av Frufsa; 3. desember 2012 kl. 20:46.
Hjertlig