Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1110
Deiligst.no søker donorer for penger..

Er det skummle planer om å bli en rik millionær til Jul eller er det bare støtte for hardware de lurer på der? Ser liksom for meg en ny IT-gurü i en ny BMW M-class her som råner rundt med en masse fjortiser men jeg kan jo ta feil og rundt media oppstyret.
de har vel fått "litt" trafikk på serverne sine etter alt oppstyret den siste tiden
Ah, vent 1 måned så har de nok ledig trafkk der.
En liten anelse?Siden er jo nede pga. for stor pågang sist jeg sjekket Blitt en ganske populær side ja
Dere vet hva som skjer nå? Enda flere nyhetsoverskrifter:

"Statoil solgte bare halvparten så mye bensin i oktober" og "Hennes og Mauritz merker kraftig nedgang i g-streng salget";

Rånerne og bertene deres må ut med hard valuta for å finansiere videre eksponering på nett. Stakkars.
▼ ... noen uker senere ... ▼
*Whohoo* Deiligst er endlig oppe i gjenn Thank god in heaven for seve-eleven skulle jeg til å si... Deiligst.no blir det vel


Regg dere å legg inn bilder nå
http://deiligst.no/81625 <-- Bilde av meg Vote i vei!
Ha ha du hadde snitt paa 1.67
Hehe... Vet La jo bare bildet inn just for fun uansett... Satser på det tar seg opp
Å fy faen ! hva er det du tenker på akkurat der, det ser ut som om du prøver å være macho samtidig som du tenkte at det ikke var en god ide så du prøver å rette opp ansiktet igjen, og akkurat i det tar kameraet bilde. det og at du ikke hadde skjorte ga deg en ener. Hah.
Folk sier jeg ser ut som en pen jente på foto.no, og menn legger ann på meg. Jeg tar det som ett kompliment, men her er det ikke noe håp...
Eeeeh... Er du en gutt da eller jas? Og tar det som et kompliment? Det hadde jeg så absolutt ikke gjort hadde jeg blitt lagt ann på av en mann! Hadde jeg vert homo så hadde det vel kansje vert noe annet
Opprinnelig postet av Sméagol
Deiligst.no søker donorer for penger..

Er det skummle planer om å bli en rik millionær til Jul eller er det bare støtte for hardware de lurer på der? Ser liksom for meg en ny IT-gurü i en ny BMW M-class her som råner rundt med en masse fjortiser men jeg kan jo ta feil og rundt media oppstyret.
Vis hele sitatet...
Nå er jo det nyeste stuntet til deiligst.no at man skal kunne "sende en spesiell hilsen" til noen man syntes er pene, dette koster kr 10 og stemmen teller 5x10,

Det virker som om noen vil tjene penger ja=)
Hehe... Ja, men hvem vil ikke det? Det koster jo penger å holde siden oppe da, så det skulle bare mangle om de ikke skulle tjent litt på det også da...