Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 569
Undersått
Ja, så er det offisielt at HBO og discovery+ blir en og samme greie uti mai en gang. Nå har det seg slik at jeg signa HBO i en periode der man kunne få medlemskap til halv pris "livet ut". Pr idag betaler jeg altså snaut 50 kr for abonnementet.

Spørsmålet er om noen vet hva som skjer med halv pris abonnementet nå som det blir endringer i navn og tilbud? Og om det eventuelt er noe man selv kan/bør gjøre for å beholde så gunstig avtale som mulig?
De kommer til å vri seg unna det. Nytt firma. Gammel avtale gjelder ikke. Tipper det skjer innen 2024 er over.
Sitat av Crimson Snow Vis innlegg
De kommer til å vri seg unna det. Nytt firma. Gammel avtale gjelder ikke. Tipper det skjer innen 2024 er over.
Vis hele sitatet...
Kan vi alle bare nekte betale ekstra for sånn svindel drit? Om så det er en krone ekstra i mnd skal jeg faen meg blånekte og hvis de mister nok kunder kanskje de vil holde det de lovet?
Du får organisere alle berørte.
Undersått
Trådstarter
Ja, det blir vel kanskje slutt nå. Det er på en måte litt synd, for det har hendt at de har kommet med en ny serie som jeg har likt. Men samtidig så har jeg vært støttemedlem i tørkeperioder for jeg "kan jo ikke miste halv pris"!

Vel vel, blir det slutt så er jeg vel fri og frank.
Det er mulig å melde seg av og så på igjen for en måned hvis det er en spesiell serie du har lyst til å se. Det er vel en bedre løsning enn å være støttemedlem fordi du har gunstig pris. Det er jo akkurat det de ønsker. Skikkelig god kunde.
Undersått
Trådstarter
https://twitter.com/HBOMaxNordic/sta...66271388659935

Ser ut til at HBO har bekreftet at halv pris abonnementene vil fortsette iallefall en stund til.
Sitat av sprett Vis innlegg
https://twitter.com/HBOMaxNordic/sta...66271388659935

Ser ut til at HBO har bekreftet at halv pris abonnementene vil fortsette iallefall en stund til.
Vis hele sitatet...

Men blir fremdeles ikke samme pris som i dag