Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 508
Til dere som driver med swiping/cloning i norge, hjelp!

Jeg har hørt at minibanker i norge trenger track3 for å cashe ut, stemmer dette? programerer omnikey track3? om noen driver med swiping i norge, hjelp!

også, en kar som sa at dumps fra usa ikke fungerer i norge, hva skjer?!

alt dette kom fra samme kar, kan hende han er skækk, kan hende jeg er skækk jg vet ikke
Du får ikke cashet ut dumps i norge,da må du kode chip med arq osv. Det tror jeg ikke har kommet oppsett til noen norske banker enda (Finnes for en rekke utenlandske banker) omnikey koder chip,ikke tr1/2/3 i det hele tatt.
Dumps fra usa funker i 99% av tilfellene ikke da de har region lås,og igjen du har chipbrenner ikke magstripe. Ikke den infoen du får fra dumps tr1/2. Så du måtte isåfall hatt en msr206 e.l for få brukt dumpinfo fra Usa. som da nesten garantert ikke ville funket uansett
Og en siste ting. Hvis du hadde fått chip info med arq osv måtte du fortsatt hatt korrekt pin for få tatt ut noe eller brukt chip.
absolutt ingen selger dump med pin. (jeg sier absolutt ingen men det finnes noen få unntak der du får kjøpt søppel med pins men de er somregel tappa av selger før de blir solgt med noen få dollar balanse så de slipper refunde)
Sist endret av Fashen; 19. desember 2023 kl. 15:28.