Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1210
Er dette farlig? Jeg tok en trekk og begynte å hoste og det svidde i halsen, nå har jeg fått hodepine, er det dødelig?
Husker bare vi snakket om at du kunne bli steril av å røyke filteret.
Sitat av lancer Vis innlegg
Husker bare vi snakket om at du kunne bli steril av å røyke filteret.
Vis hele sitatet...
Huff
Har gjort det mange ganger selv. Er mest stoltheten det går utover.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Har gjort det mange ganger selv. Er mest stoltheten det går utover.
Vis hele sitatet...
Takk Astro Man, nå ble jeg lettet. Du har alltid så snille svar
Sitat av AllHourCymbals Vis innlegg
Takk Astro Man, nå ble jeg lettet. Du har alltid så snille svar
Vis hele sitatet...
Ja, jeg regnes som en av de snilleste her.

Det smakte dritt sant? Gjør ikke den feilen mange ganger før man begynner å dobbeltsjekke.
Er jo litt plast, ikke det beste å trekke inn men er jo værre ting å innhalere
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Ja, jeg regnes som en av de snilleste her.

Det smakte dritt sant? Gjør ikke den feilen mange ganger før man begynner å dobbeltsjekke.
Vis hele sitatet...
Kanskje det værste jeg har smakt var det, ble helt sjokkert, hva skjedde nå liksom også innså jeg hva jeg hadde gjort. Haha lesson learned

Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
Er jo litt plast, ikke det beste å trekke inn men er jo værre ting å innhalere
Vis hele sitatet...
Med tanke på hvordan det smakte må der være noe av det verre kanskje
Sist endret av AllHourCymbals; 27. oktober 2023 kl. 00:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av lancer Vis innlegg
Husker bare vi snakket om at du kunne bli steril av å røyke filteret.
Vis hele sitatet...
Var en slik vandrehistorie når jeg gikk på ungdomsskolen også. Røyka man ned til det gule så lekte man med det, enda lenger så boom steril. 😅

Gjort det sjøl flere ganger og har ikke hatt noe negativ påvirkning som jeg kan se tilbake på. Du er på trygg grunn 👍
På ungdomsskolen ble det sakt at man var steril i 7sek om man røyket litt av filteret
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En dude vi hang med før skulle ta en sigg på rommet sitt før leggetid en gang, det var helt mørkt i rommet så han røyket hele siggen feil vei og han merket det ikke før han skulle stumpe den men han har barn den dag idag så tror ikke du trenger å bekymre deg, bare ikke begynn med det
Så det er relativt harmløst?

Jeg er verdensmester til å tenne på siggen feil vei hvis jeg er påvirket av diverse droger.
Fuck Mr. Plod!
Tenk å lage en sigg også setter man på ett filter som dreper deg om du ikke følger med
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Så det er relativt harmløst?

Jeg er verdensmester til å tenne på siggen feil vei hvis jeg er påvirket av diverse droger.
Vis hele sitatet...
Ditto. Og det er relativt harmløst. Blir jo kun med første trekket stort sett. To trekk hvis man er skikkelig på tur lol