Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 943
Heisann. Er veldig grønn når det kommer til pc spec osv men er som tittelen sier på jakt etter en bærbar som er ok til spill som wow/lol. Er først og fremst en skolepc det skal være. Jo billigere jo bedre men har forstått d slik at å hive inn 500-2000 ekstra kan fort gi en stor forbedring. Men max pris ligger på rundt 10k da jeg ikke ønsker å legge for mye i noe som ikke kommer til å ble brukt så mye mer enn skole når jeg er offshore og litt spilling på hjemmebane. Så om dere har noe å anbefale er jeg evig takknemlig for det

Any one?;(
▼ ... over en uke senere ... ▼
Denne? Har 1 500GB HDD men du kan ha 2 stk i maskinen se denne . Har ingen erfaring med denne maskinen men den brude greie wow/lol helt fint.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
100% enig med overnevnte.
Eneste jeg ville ha gjort var å bytte ut Win 8 med Win 7.
Sitat av Shutupfool Vis innlegg
Denne? Har 1 500GB HDD men du kan ha 2 stk i maskinen se denne . Har ingen erfaring med denne maskinen men den brude greie wow/lol helt fint.
Vis hele sitatet...
17" på skolen er da ikke veldig praktisk.
Sitat av mo3 Vis innlegg
17" på skolen er da ikke veldig praktisk.
Vis hele sitatet...
Ser egentlig ikke noe problem med å ha en 17" som skole pc hvis du har den i en pc bag..
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Shutupfool Vis innlegg
Ser egentlig ikke noe problem med å ha en 17" som skole pc hvis du har den i en pc bag..
Vis hele sitatet...
Tja. 5kg vs. 1kg er veldig veldig merkbart når du bærer på skiten. 12-13" er slik at eg stortsett ikkje legg merke til om eg har dei i sekken eller ikkje - 15" er tungt, og 17" er drapsvåpen.
Sitat av slashdot Vis innlegg
Tja. 5kg vs. 1kg er veldig veldig merkbart når du bærer på skiten. 12-13" er slik at eg stortsett ikkje legg merke til om eg har dei i sekken eller ikkje - 15" er tungt, og 17" er drapsvåpen.
Vis hele sitatet...
Joda, men jeg hadde heller tatt en som min er 15" siden TS vil spille på den.
Hva med denne? http://www.multicom.no/Xishan-W350E-...0561/p10621663

Skal kjøpe denne selv neste måned. Virker som et bra valg, prisen er grei og er jo allerede med en 120GB SSD i tillegg så.
Aner ikke noe om Multicom sin kundeservice, men det er jo en anerkjent forhandler så kan da ikke være så laber.
her er en kul maskin http://www.netshop.no/Avdelinger/PC-...000199889.aspx
Genial til skole og jobb. Med Intel HD4000 kan du fint spille wow og LOL. men du kan glemme BF3 og veldig krevende spill. Litt dyr, men jeg digger den og kommer til og kjøpe den så fort den kommer!