Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 937
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Heisann fellow freaks!

Finnes det noen plasser i Sør-Trøndelag med gratis tilbud for analyse av Rusmidler. Enten om det er utlevering av self test-kits, eller at de tar en liten dose av dopet og tester med sånn orgentelig maskin.

Det er en kompis av meg som er vanlig bruker av Benzodiazepiner, og hender at han tar seg en Opiatpille iblant, han tenker og ta noen sikkerhetssteg, for og unngå å få i seg det nye stoffet som er ankommet Trøndelag NITAZEN.

Takk for svar!
Så vidt jeg vet er det kun i Oslo dette tilbys, men kan være jeg tar feil.
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Trådstarter
Sitat av Junkhead Vis innlegg
Så vidt jeg vet er det kun i Oslo dette tilbys, men kan være jeg tar feil.
Vis hele sitatet...
Ja det virker nesten sånn. Utrolig dumt at det ligger kun i Oslo også, skadereduserende tiltak burde iverksettes hele Norge mener jeg da.
De er ulovlige å spise. Følg loven så er det skadereduserende nok, lol.

Ellers finnes det du spør etter bare i Oslo. Vær forsiktige.
Er ikke gratis tjeneste, men såvidt jeg vet så er St.Olav ganske kjappe på ballen når det er mistenkelige piller/stoff i omløp. Dette er vel i samarbeid med overdose teamet i Tr.Heim, så det må vel ha skjedd en overdose først, man kan ikke benytte det som en tjeneste, men man kan jo høre med overdoseteamet?
Desverre bare i Oslo det finnes en Rusmiddelanalyse tjeneste for brukere. Bergen, Stavanger, Trondheim og Tromsø har meldt interesse for lignende tjeneste i et pilotprosjekt, men byrådene og Helsedirektoratet er trege.

Partier som har Rusmiddelanalysetjenester i sin politiske plattform er SV, Rødt, MDG, AP og Sp.

Bård Hokksrud i Frp er en av politikerne som har gått negativt ut mot en analysetjeneste og sagt at Frp ikke vil ha slike tilbud i Norge.
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Trådstarter
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
De er ulovlige å spise. Følg loven så er det skadereduserende nok, lol.

Ellers finnes det du spør etter bare i Oslo. Vær forsiktige.
Vis hele sitatet...
De er ulovlig og spise ja stemmer det, so what? bruker du drugs så er det gjort da står ikke lovverket iveien.
Kom innom mæ så kan æ prøvesmak æ