Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2329
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey. Jeg og dama tok flein nå for litt siden, dette er også hennes første gang med psyk. Jeg har tatt en del LSD. Jeg syns det var kult, vet ikke hvor mye x.xx gram vi fikk men sikkert 0,5-1,0 g hver.
Hun sa at hu mista alle ord og hjernen bare rota seg, hun slet med å tenke.. hu fikk skikkelig selvhat, og at det var noen som konsekvent hele tiden så på henne. Følte seg rety og slett skikkelig dritt. derfor er hun ikke så gira på flein igjen. Kanskje hun fikk for lite?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Psykedeliske stoffer er ikke for alle, så om hun ikke likte det burde du ikke fremme å prøve slike stoffer igjen. La henne selv få bestemme dette.

Jeg har selv en veninne som prøvde flein og endte opp med å ikke kunne prate under hele trippen, hun var særdeles lite interessert i å prøve igjen og det respekterte vi.
Sist endret av Dodecha; 21. september 2019 kl. 18:05.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ga du seriøst dama di flein for sin første trip?
Genialt, kompis. Skulle tatt emma eller noe.
Mdma og flein er så langt fra det samme, og det var tross alt bare 0,5-1, han tok jo hensyn.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Kompis87 Vis innlegg
Mdma og flein er så langt fra det samme, og det var tross alt bare 0,5-1, han tok jo hensyn.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig, jeg er veldig erfaren med begge substansene. Begge to er psykoaktive stoffer, men flein har lett for å bli alt for sjukt for en nybegynner. Dose spiller ingen rolle. Fore dama si, som aldri har tura på noen ting før, med flein - det er absolutt idioti.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Selvfølgelig, jeg er veldig erfaren med begge substansene. Begge to er psykoaktive stoffer, men flein har lett for å bli alt for sjukt for en nybegynner. Dose spiller ingen rolle. Fore dama si, som aldri har tura på noen ting før, med flein - det er absolutt idioti.
Vis hele sitatet...
Du som er veldig erfaren burde vite at MDMA og fleinsopp har lite med hverandre å gjøre. En MDMA opplevelse ville uansett ikke ha forberedt noen for flein.

MDMA - empatogen/entaktogen.

Fleinsopp - et klassisk psykedelisk stoff.

Begge to - psykoaktive stoffer. Koffein er også et psykoaktiv stoff.

"Dose spiller ingen rolle"
Hva i all verden mener du med det??
Sist endret av Stray Wanderer; 22. september 2019 kl. 08:57.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg vil anta at trygg abbor ikke nødvendigvis mener likhet som i lik type rus men mdma gir en lik type "tar over hele kroppen" type rus.
Og det er den følelsen som ofte kan være overveldende og gjør at man bæder for man får en form for panikk når rusen blir altomfattende og man føler man mister kontrollen over egen kropp og sinn som blir en ond sirkel dersom de negative tankene tar overhånd.
Ved mdma får du relativt lik type tap av kroppslig kontroll men den psykiske virkningen er ikke like heftig.

Men jeg er forøvrig helt uenig i alt denne abboren skriver.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg vil legge til at tap av kroppslig kontroll ikke er helt ordet jeg leter etter men jeg tror de fleste skjønner hva jeg mener.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stray_Wanderer Vis innlegg
Du som er veldig erfaren burde vite at MDMA og fleinsopp har lite med hverandre å gjøre. En MDMA opplevelse ville uansett ikke ha forberedt noen for flein.

MDMA - empatogen/entaktogen.

Fleinsopp - et klassisk psykedelisk stoff.

Begge to - psykoaktive stoffer. Koffein er også et psykoaktiv stoff.

"Dose spiller ingen rolle"
Hva i all verden mener du med det??
Vis hele sitatet...
Dette er jo totalt innlysende for deg, men ikke for ei ung jente som sikkert aldri har rørt annet enn alkohol og kanskje et par trekk røykings. Du kan snakke om teoretiske definisjoner så mye du vil. Flein er veldig mørkt og kan gi skremmende opplevelser. MDMA er lettere å kontrollere, og gir sjeldent like skremmende opplevelser. Flein er for viderekommende, og det er veldig lett å bæde på det, selv på veldig lave doser. Spise flein uten erfaring med noen andre stoffer som endrer bevisstheten din på et så dypt nivå er rett og slett galskap.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette er jo totalt innlysende for deg, men ikke for ei ung jente som sikkert aldri har rørt annet enn alkohol og kanskje et par trekk røykings. Du kan snakke om teoretiske definisjoner så mye du vil. Flein er veldig mørkt og kan gi skremmende opplevelser. MDMA er lettere å kontrollere, og gir sjeldent like skremmende opplevelser. Flein er for viderekommende, og det er veldig lett å bæde på det, selv på veldig lave doser. Spise flein uten erfaring med noen andre stoffer som endrer bevisstheten din på et så dypt nivå er rett og slett galskap.
Vis hele sitatet...
Hva vil du foreslå som et bra inngangsport i psykedelika? Det er ingen stoffer som jeg kjenner til som kan gi en erfaring med endring av bevisstheten på et så dypt nivå som klassisk psykedelika. 2C-B er ikke egnet til det, og folk har fått svært negative opplevelser på meskalin også, ikke snakk om at det er adskillig mindre utbredt enn sopp og LSD.

Skal man bli kjent med flein, så leser man seg opp så mye som mulig og starter smått. Ingenting annet vil fungere
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det er ingen "godkjent inngangsportal" til psykedelika, jeg og mange jeg kjenner prøvde sopp først da vi ikke fikk tak i noe annet.
Jeg vil ikke påstå at en MDMA opplevelse vil forberede deg noe mer til andre psykedeliske stoffer, den oppfatningen er ny for meg: De er jo ikke i samme klasse en gang, MDMA er et empatogen, et partystoff man kan ha det morro på. Psilocybin kan gi dype opplevelser på godt og vondt: Følelser er sterkere (både negative og positive), der river mer i sjela enn f.eks LSD som kan ha et heftig tankekjør men lar følelsene dine være relativt i orden.

Så kan vi droppe den "gatekeepinga" om hvilke måter som er akseptert å starte med psykedelika? Det lukter elitisk piss av hele greia, folk er forskjellige, la de utforske litt selv.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mine to ganger på flein følte jeg det likt og fant ut at flein ikke var noe for meg. Ikke hyggelig i det hele tatt. Drit i å påvirk og press dama di til å ta rusmidler!!!
Det er INGENTING galt med sopp som første tur. Jeg gjorde det samme med min samboer og hun låg og gråt av glede over hvor vakkert alt var. Hun fikk 1.5g sopp på 64-70 kilo(hun nekter og oppgi eksakt vekt ). men bare det at du ikke vet hvor mye dere tok burde være ett tegn på at dere ikke gjorde dette under rette omstendigheter. Det er stor forskjell på ett halvt gramm i hva som skjer med sinnet. Både jeg og samboeren blir uvel og får merkelige tanker ved lavere doser sopp. Hennes sweetspot er på 1.5g. min er på 4 g. Så jeg er redd du bør anse denne broen som brent til hun isåfall ombestemmer seg AV SIN EGEN FRIE VILJE. Å pushe på henne gjør det bare værre.
De som hvisker juger
GjørmeteSko's Avatar
4 1
Er vel ikke noen bestemt måte å gå frem på. Eller inngangsport til psy verden. Sopp er ikke for alle. Samtidig er det mye med hvem man gjør det med og hvordan man gjør det. Hvis dere bare sitter inne å ser på film, tror jeg det er svakere opplevelse enn hvis du drar ut i skogen å lærer deg noe fett. Hvertfall prøver, mens det står på.
Hvis du virkelig vil opplyse dette kvinnemenneske, så kan du jo gi henne alt fra 3-5g. Da tror jeg du får en ny dame etterhvert. Selv ville jeg nok ikke gitt hun flein første gangen. Heller mdma og noen timer med knaing og gnukking.
Tror forresten at for lite sopp er hovedårsaken til at folk mener negative ting om det. For mye mener jeg er bedre. Ikke ta hensyn, dytt alt opp i tryne på dem med en gang.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det er ingen "godkjent inngangsportal" til psykedelika, jeg og mange jeg kjenner prøvde sopp først da vi ikke fikk tak i noe annet.
Jeg vil ikke påstå at en MDMA opplevelse vil forberede deg noe mer til andre psykedeliske stoffer, den oppfatningen er ny for meg: De er jo ikke i samme klasse en gang, MDMA er et empatogen, et partystoff man kan ha det morro på. Psilocybin kan gi dype opplevelser på godt og vondt: Følelser er sterkere (både negative og positive), der river mer i sjela enn f.eks LSD som kan ha et heftig tankekjør men lar følelsene dine være relativt i orden.

Så kan vi droppe den "gatekeepinga" om hvilke måter som er akseptert å starte med psykedelika? Det lukter elitisk piss av hele greia, folk er forskjellige, la de utforske litt selv.
Vis hele sitatet...

Tror du cannabis er en god inngangsport til psykedelika? jeg er av den oppfatningen, men da mener jeg ikke daglig cannabisbruk for å slappe av. Da tenker jeg på de opplevelsene en får f.eks. de første gangene røyker, når en faktisk blir skikkelig høy, og det faktisk er mulig å miste kontrollen over tankene.

Cannabis er pussig, for det er mange som røyker cannabis i flere år, og tror at cannabis er helt ufarlig mentalt sett, dvs. at en ikke kan miste kontroll over tankene da cannabis er for mildt. Og så plutselig en dag får de paranoide tanker og innser at en faktisk kan miste kontrollen også på cannabis.

Dette er jo noe en vil lære og kontrollere hvis en er en seriøs psykonaut, og jeg vil si at de som har hatt denne erfaringen på cannabis og lært seg de indre mekanismene, hvorfor der skjer, er svært heldig. For det er mye verre å lære slikt når du er høy på sopp, da erfaringen er så mye mer intens.
Anonym bruker
"Reflektert Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Meditasjon er en god inngangsport til psykedelika. Dessuten er det bra å ha en fascinasjon og interesse for psykedelika, da denne naturlige dragning ofte samsvarer med personlighetstype. Ellers er set og setting (helst natur) og å starte med små doser en god forberedelse
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mine to ganger på flein følte jeg det likt og fant ut at flein ikke var noe for meg. Ikke hyggelig i det hele tatt. Drit i å påvirk og press dama di til å ta rusmidler!!!
Vis hele sitatet...
Ser ikke at han skrev han presset det på henne? Min oppfatning er at dem valgte å gjøre dette ilag, og deretter fant hun ut at dette ikke var noe for henne.

For han som har funnet gleden i psykadeliske stoffer så kan jeg se at at han ønsker å endre dette for henne, men som flere har bekreftet tidligere i tråden så er ikke sopp noe som falt i smak for damen i forholdet.

Han trenger heller ikke presse dette på henne flere ganger, noe jeg tviler på han kommer til å gjøre. Det er en grunn til at han deler dette på et forum, for å få forskjellige meninger fra den vanlige mann i gaten.

Hun fant ut at flein ikke var noe for henne, på akkurat samme måte som du fant ut at det ikke var noe for deg. Det er slik jeg oppfatter dette.