Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2420
De siste årene har jeg to ganger i uken gått til min lokale Bailine-salong og fått elektrostimulert musklene mine, ikke for å få en herlig bikinikropp (så store mirakler skjer ikke), men for deilig og herlig smertelindring av muskler i nakke og rygg. Dette har virkelig virket. Problemet er at salongen nå legges ned, drifteren vil gjøre på noe annet og ingen har lyst til å ta over.

Så jeg trenger en egen maskin som kan gjøre dette. Jeg fant en billig en på Rema!, men den har kraften fra det svakeste nivået hos Bailine eller litt mindre muliegns, men for 150,- anser jeg det mer som et kuriøst ekspriment.

Noen som vet hvor jeg kan finne en liknende maskin med god kraft i seg? Er ikke redd for å legge litt penger i det, jeg er vant til å betale 270,- for 30ish minutter.

https://no.wikipedia.org/wiki/Muskelstimulator
Sist endret av lumbricus; 27. mai 2019 kl. 15:55. Grunn: lenke
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Det er bare å kjøpe fra en av de som selger til fysioterapeuter vil jeg tro?
Fysiopartner, quintet etc. Og bare gå for en av de billigste, du trenger neppe så mange avanserte funksjoner.

F.eks https://quintet.no/nettbutikk/1/arti...neurotrac-tens
Sitat av khanhvd21 Vis innlegg
Hallo,

De siste årene har jeg to ganger i uken gått til min lokale Bailine-salong og fått elektrostimulert musklene mine, ikke for å få en herlig bikinikropp (så store mirakler skjer ikke), men for deilig og herlig smertelindring av muskler i nakke og rygg. Dette har virkelig virket. Problemet er at salongen nå legges ned, drifteren vil gjøre på noe annet og ingen har lyst til å ta over.

Så jeg trenger en egen maskin som kan gjøre dette. Jeg fant en billig en på Rema!, men den har kraften fra det svakeste nivået hos Bailine eller litt mindre muliegns, men for 150,- anser jeg det mer som et kuriøst ekspriment.

Noen som vet hvor jeg kan finne en liknende maskin med god kraft i seg? Er ikke redd for å legge litt penger i det, jeg er vant til å betale 270,- for 30ish minutter.


Takk.
Vis hele sitatet...
Fungerer det bra mot smerter i nakke og rygg? Er effekten langvarig etter noen behandlinger?

Sliter med det selv.
Sitat av Diamondlamp Vis innlegg
Fungerer det bra mot smerter i nakke og rygg? Er effekten langvarig etter noen behandlinger?

Sliter med det selv.
Vis hele sitatet...
Er mye annet i denne tråden, men meitemark skriver litt om bruk av slike maskiner for smertelindringer. Kanskje noen av postene svarer på spørsmålene?

https://freak.no/forum/showthread.ph...hlight=smash00
Sist endret av Brekker; 7. september 2019 kl. 09:49.
Sitat av lumbricus Vis innlegg
De siste årene har jeg to ganger i uken gått til min lokale Bailine-salong og fått elektrostimulert musklene mine, ikke for å få en herlig bikinikropp (så store mirakler skjer ikke), men for deilig og herlig smertelindring av muskler i nakke og rygg. Dette har virkelig virket. Problemet er at salongen nå legges ned, drifteren vil gjøre på noe annet og ingen har lyst til å ta over.

Så jeg trenger en egen maskin som kan gjøre dette. Jeg fant en billig en på Rema!, men den har kraften fra det svakeste nivået hos Bailine eller litt mindre muliegns, men for 150,- anser jeg det mer som et kuriøst ekspriment.

Noen som vet hvor jeg kan finne en liknende maskin med god kraft i seg? Er ikke redd for å legge litt penger i det, jeg er vant til å betale 270,- for 30ish minutter.

https://no.wikipedia.org/wiki/Muskelstimulator
Vis hele sitatet...
Får man strammere mage av Bailine? Erfaringer? Hørt veldig mange si man får det.
Sitat av smash00 Vis innlegg
Får man strammere mage av Bailine? Erfaringer? Hørt veldig mange si man får det.
Vis hele sitatet...
Jesus christ dude, har du lest din egen tråd i det hele tatt?
Sitat av Brekker Vis innlegg
Jesus christ dude, har du lest din egen tråd i det hele tatt?
Vis hele sitatet...
Nei, han har ikke lest sin egen tråd.