Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3636
Hei
Holder på med flere store prosjekter som omgår mange ulike adresser og faser innad pr adresse, jeg leter etter en self-hosted løsning for prosjekt styring. har googlet i flere dager nå men det jeg finner er løsninger bygget for store team som trenger alt mellom himmel og jord, men klarer ikke finne noe som passer mitt behov helt.

det jeg trenger er en hoved liste over prosjektene (delt inn i områder og bygg fase) under her vil alle vei navnene være -> husnummer -> Leilightes nummer så oppgaver som skal utførers i den aktuelle leiligheten.


om det bare støtter en bruker er det greit men fordel med flere kontoer.
håper jeg har forklart meg greit og at det er noen ildsjeler der ut som hvet hva jeg leter etter
Sist endret av handalen; 13. oktober 2019 kl. 14:22.
Om du er på jakt etter "tasklist", dvs en tjeneste for oppgaver, gjøremål etc så kan jeg anbefale ToDoIst. Remember the Milk skal og være god. Google Tasks fungerer og. I alle disse kan du dele på lister mellom flere kontoer.

For å skille mellom de forskjellige adressene kan du bruke tags, lister innad i appen/prosjekter eller lignende?
DropBox kan vel være et alternativ når det kommer til fildeling, uansett hvilket program dere bestemmer dere for.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Trello slår meg som ganske nær

Jeg har ikke prøvd alternativer som nevnes her, men med om det har sjekkliste, kalender og mulighet for å gi et kort i oppgave til forskjellige brukere høres det ut som om det bør funke for deg. https://www.reddit.com/r/selfhosted/...restrict_sr=on
Sitat av Jonta Vis innlegg
Trello slår meg som ganske nær

Jeg har ikke prøvd alternativer som nevnes her, men med om det har sjekkliste, kalender og mulighet for å gi et kort i oppgave til forskjellige brukere høres det ut som om det bør funke for deg. https://www.reddit.com/r/selfhosted/...restrict_sr=on
Vis hele sitatet...
Jeg støtter trello. Veldig brukervennlig og oversiktlig. Både i nettleser og på telefon. Bruker dette en del i jobb selv.
Trådstarter
18 3
Takker for alle svar, men er forsatt ikke helt i mål, omfanget av listene mine er gjerne på 2000 leiligheter hvor flere entreprenører er involvert med sin del av jobben. det visuelle jeg er på jakt etter (i mitt hode) er en liste over alle gate navn hvor man kan trykke for å utvide fanen for så å se hus nummer og videre til leilighets nummer. under hver leilighet ligger checklisten med utførte oppgaver, som igjen gjerne oppdaterer hus nummeret med en prosent visning (10 oppgaver pr leilighet = 10% stk ).
Føler det er ligg vanskelig å forklare min visjon men jeg ser min ideelle løsning så klart i tankegangen.

** trenger forsatt ikke være mer en en bruker konto
*** ingen av jobbene trenger dato/tid for utføring, skal kun brukes som en oversikt slik at jeg kan slippe x antall excel ark

Setter stor pris på at folk er villige til å hjelpe en slik løsning vil lette det som ellers hadde vert et tidssluk til mer til med familien
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Om du ser den såklart: Tegn den da

Hva med noe slikt?



Så kan du bruke en kalkulasjon for å se hvor mange celler som har 100, og farge totalcellen med conditional formatting
Trådstarter
18 3
I see you...
NAPse's Avatar
Et vanlig PivotTable i excel likner på det du ønsker.
Du kan sikkert bruke "Conditional Formatting" for å få farger og ikoner også.