Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2158
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren


Halla, er det noen som kan fortelle meg hva som har skjedd med ene testo cypionaten min? Ser ut som det er iskrystaller oppi? Kom slik da jeg fikk den fra supplier... la den i rennende varmt vann og ristet den så forsvant det, også kom tilbake igjen...

Om img funksjonen ikke funker er linken til bildet av tønna her: https://ibb.co/xfKtSzv
Tror ikke det er verre enn at hormonene skiller seg / kommer ut av oljen.
Varm den opp igjen i varmt vann i 5 min og legg den et sted det er varmt.
Mulig du må varme den opp hver gang du skal sette den.

Tar forbehold om at du kanskje bare bør kaste dritten og.
Se ann litt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg


Halla, er det noen som kan fortelle meg hva som har skjedd med ene testo cypionaten min? Ser ut som det er iskrystaller oppi? Kom slik da jeg fikk den fra supplier... la den i rennende varmt vann og ristet den så forsvant det, også kom tilbake igjen...

Om img funksjonen ikke funker er linken til bildet av tønna her: https://ibb.co/xfKtSzv
Vis hele sitatet...
Typisk eksempel på krystallutfelling pga. overmettet olje og dette kommer av produksjonsmetoden som krever en viss varme - noe som gjør at oljen kan ta opp mer virkestoff.
Når temperaturen normaliseres vil dette reduseres igjen - og hvis oljen er overmettet vil overskuddet krystalliseres og felles ut.
Sist endret av Knask; 29. september 2019 kl. 16:47.
det Knask sier her er det du sitter på. nå vet jeg ikke masse om "bol", men kan en god del om aktivt materiale i en løsning.
første jeg tenker er å bruke saline løsning for å tilsette mer væske så løsninga ikke er så mettet at det krystalliserer seg og detter ut av løsning (ALDRI skyt noe som har noe i fast form). men så som knask også nevner og som jeg har hørt fler steder er at bol til injeksjon kommer i "olje".. om det da faktisk er snakk om en faktisk olje (ikke polart) så må du bruke det for å blande ut og ikke saline, hva denne "oljen" er har kanskje noen andre her svar på om det er tilfellet.

mitt råd er vent på mer svar her el undersøk nøye selv hva det du har er løst opp i, og tilsett oppmålte mengder litt og litt til der løsninga holder seg homogen uten noe solide (krystaller) som former seg og kalkuler dose deretter. husk å holde det sterilt også
Opplevd det selv, er somsakt olja som er for metta og måten jeg løste det på var å legge olja i varmt vannbad (30-40 grader) for så å riste det sammen igjen å skyte det mens den var varm, blir lettere å skyte også om den er av den tykke typen
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for svar folkens, da er jeg mye klokere, testet det og satt med pip så no complaints Phenom er saker!