Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2264
Her sitter jeg da med 50stk fra malay tiger og skal spise første pilla imorgen allerede. Har gått på winnie før, men det var ikke så stat. Disse virket litt mer som "steroider" da. Syns jeg.

Men uansett hvor mye jeg leser meg opp på det så føler jeg at jeg blir mer klokere på andre sine personlige erfaringer, og ikke et såkalt fasitsvar på nett.

Så ja, alt i alt vil jeg bare høre andres erfaringer og resultater osvosv selv skal jeg bare shredde nå, så derfor xanodrol btw

Ja, så må vi ta med i betraktning at jeg er jente føler det har kanskje litt å si

Takk på forhånd!
Jeg kjenner ett par jenter som kjører anavar, stort sett før konk, med veldig bra resultater. Som jente så er nok anavar det eneste preparatet jeg ville ha tatt, da det er det mildeste/mest lavandrogene steroidet. Vil anbefale å prøve med så lavt som 5 mg/ed, bare for å se hvordan kroppen responderer, man kan alltids trappe opp, men ikke gå over 20 mg/ed. 10-15 mg/ed virker å være sweet-spot for de fleste jenter. Og så regner jeg med at du har kosthold og trening på plass

Glemte å si litt opp «effekten» man oppnår, men kort sagt blir man hardere i muskulaturen, og så brenner man en del mer fett, fordi anavar hjelper kroppen å senke kortisol nivåene, noe som øker forbrenning/metabolismen, derfor er det populært når man skal deffe
Sist endret av OnkelJubalon; 27. september 2019 kl. 00:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Ergerlig Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har brukt det for å komme i aktivitet? Som benksliter, er det greit å kunne jukse litt, har lave test nivåer, og tenker en kur, bare for å gjøre ting som å gå tur, løfte litt, og slikt en normal person vanligvis gjør uten problem. Brukt en del opiater og speed, og er ganske out of shape, syntes ikke når jeg går med klær, men jeg er skinny fat kan man si.

Utrolig spørsmål, men trenger en liten gnist for å se litt bedre ut. Vanlig trening hadde hjulpet fort det, men er ikke motivert nok.
Vennligst ikke dytt meg i gjørma for jeg vet det er lavmål, men er deprimert og tenker det kunne gitt noen små, veldig dyre, resultater.
Bow down
Speedmonsteret's Avatar
Trådstarter
8 0
Sitat av OnkelJubalon Vis innlegg
Jeg kjenner ett par jenter som kjører anavar, stort sett før konk, med veldig bra resultater. Som jente så er nok anavar det eneste preparatet jeg ville ha tatt, da det er det mildeste/mest lavandrogene steroidet. Vil anbefale å prøve med så lavt som 5 mg/ed, bare for å se hvordan kroppen responderer, man kan alltids trappe opp, men ikke gå over 20 mg/ed. 10-15 mg/ed virker å være sweet-spot for de fleste jenter. Og så regner jeg med at du har kosthold og trening på plass

Glemte å si litt opp «effekten» man oppnår, men kort sagt blir man hardere i muskulaturen, og så brenner man en del mer fett, fordi anavar hjelper kroppen å senke kortisol nivåene, noe som øker forbrenning/metabolismen, derfor er det populært når man skal deffe
Vis hele sitatet...
5 mg bare? Fikk beskjed om å ta 20mg dagen, 2 ganger daglig så skulle de 50 pillene da i utgangspunktet være en grei kur for meg som bare skal deffe litt. Vet ikke, jeg er jo ikke den minste jenta på gymmen da og har gode verdier på levra og nyrer og alt det der som man må ta med i betraktning, så 20mg 2x daglig i omtrent tre uker hørtes jo ikke så mye ut, synes jeg? Eller?

Vi får prøve oss frem! Finner nokk fort ut om det blir for mye og man må redusere dosering blir spennede å se ivdrtfall! Men hvot lenge bruker folk å kure på det ellers? Eller er det bare sånn hurtig markering juksemiddel? for å sette det litt på spissen da

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

Utrolig spørsmål, men trenger en liten gnist for å se litt bedre ut. Vanlig trening hadde hjulpet fort det, men er ikke motivert nok.
Vennligst ikke dytt meg i gjørma for jeg vet det er lavmål, men er deprimert og tenker det kunne gitt noen små, veldig dyre, resultater.
Vis hele sitatet...
Nå skal jeg ikke si så mye, roids er ikke helt min front, men æ tror ikke man burde bruke det på den måten med en slik innstilling?
Kan det ikke være ganske kraftig psykisk påkjenning for enkelte a? Hvis man også er deprimert og sliten til sinns fra før av i tillegg?

Ville anbefalt deg å bli rusfri først komøis.. har hørt guttan full av testo og syst og tren klager over mye smerter de har i hele kroppen, og ivertfaaall hjertet, etter en helg på byen og kokain hah
Ja nei tror ikke roids går så godt med kokain amfetamin og sånne gode stimulerende saker, ettersom hva jeg har skjønt ivertfall
Sist endret av Speedmonsteret; 27. september 2019 kl. 08:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
40 mg ed er ALT(!) for mye, går du over 20 mg ed så øker du sjansen for virilisering betraktelig. «Less is more», er ett nyttig ordtak når det kommer til steroider. Anavar har kort halveringstid og virker raskt, så det er bedre å starte lavt, å så heller trappe opp om du føler at resultatene ikke er tilfredstillende, kontra å gå høyt ut å muligens må justere ned, samt risikere unødige bivirkninger. 4-6 uker er helt vanlig, sånn for å «deffe litt».

Mulig vedkommende som anbefalte deg 40 mg ed ikke visste at du var jente(?)

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som har brukt det for å komme i aktivitet? Som benksliter, er det greit å kunne jukse litt, har lave test nivåer, og tenker en kur, bare for å gjøre ting som å gå tur, løfte litt, og slikt en normal person vanligvis gjør uten problem. Brukt en del opiater og speed, og er ganske out of shape, syntes ikke når jeg går med klær, men jeg er skinny fat kan man si.

Utrolig spørsmål, men trenger en liten gnist for å se litt bedre ut. Vanlig trening hadde hjulpet fort det, men er ikke motivert nok.
Vennligst ikke dytt meg i gjørma for jeg vet det er lavmål, men er deprimert og tenker det kunne gitt noen små, veldig dyre, resultater.
Vis hele sitatet...
Det er hvertfall ikke lavmål at man ønsker å «ta tak» å gjøre noe positivt med kroppen/helsen sin Det er mange som har det som deg, men jeg tror nok ikke steroider er «løsningen» i din situasjon. En kur med anavar er - som du åpenbart vet, veldig dyrt. Bruk heller de pengene på noe som er positivt for deg for å komme i gang med aktivitet, og som du føler vil øke motivasjonen din til å starte med trening. Hva som helst! Få med en venn på gåtur/trening, meld deg inn på ett gym, nye treningsklær, få ett bedre kosthold osv. Bare det å begynne med en fysisk aktivitet vil gjøre at du får mer overskudd. Sett deg ett mål, begynn i det små, gå en tur i marka, ta X antall push ups, mestringsfølelse pleier å gi en fin motivasjons-boost!
Sist endret av OnkelJubalon; 27. september 2019 kl. 10:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bow down
Speedmonsteret's Avatar
Trådstarter
8 0
Sitat av OnkelJubalon Vis innlegg
40 mg ed er ALT(!) for mye, går du over 20 mg ed så øker du sjansen for virilisering betraktelig. «Less is more», er ett nyttig ordtak når det kommer til steroider. Anavar har kort halveringstid og virker raskt, så det er bedre å starte lavt, å så heller trappe opp om du føler at resultatene ikke er tilfredstillende, kontra å gå høyt ut å muligens må justere ned, samt risikere unødige bivirkninger. 4-6 uker er helt vanlig, sånn for å «deffe litt».

Mulig vedkommende som anbefalte deg 40 mg ed ikke visste at du var jente(?) t!
Vis hele sitatet...
Neineinei!!ikke 40 20 til sammen mente han da, ok ikke noe mer enn det. 50 hadde jeg aldri turt å trykke i meg
Anonym bruker
"Fri Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Utrolig spørsmål, men trenger en liten gnist for å se litt bedre ut. Vanlig trening hadde hjulpet fort det, men er ikke motivert nok.
Vennligst ikke dytt meg i gjørma for jeg vet det er lavmål, men er deprimert og tenker det kunne gitt noen små, veldig dyre, resultater.
Vis hele sitatet...
bro! ikke begynn på steroider for å oppnå motivasjon hvis du sliter litt med depresjon, du risikerer å få en skikkelig smell psykisk når du går av. kjøp deg no bra/fresh treningstøy, pwo og lag deg et program som inneholder øvelser og en kostholdsplan, det gjelder å komme seg over dørstokkmila så skal du se motivasjonen kommer raskt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som har brukt det for å komme i aktivitet? Som benksliter, er det greit å kunne jukse litt, har lave test nivåer, og tenker en kur, bare for å gjøre ting som å gå tur, løfte litt, og slikt en normal person vanligvis gjør uten problem. Brukt en del opiater og speed, og er ganske out of shape, syntes ikke når jeg går med klær, men jeg er skinny fat kan man si.

Utrolig spørsmål, men trenger en liten gnist for å se litt bedre ut. Vanlig trening hadde hjulpet fort det, men er ikke motivert nok.
Vennligst ikke dytt meg i gjørma for jeg vet det er lavmål, men er deprimert og tenker det kunne gitt noen små, veldig dyre, resultater.
Vis hele sitatet...
Motivasjon er noe som kommer underveis mener jeg De færreste har noe mer enn et håp om endring til å begynne med, også kommer troen etterhvert. Enkelt sagt.

For ti år siden ville folk kryssa gata for å unngå meg siden jeg så så harva ut - idag ser jeg ut som en chippendale. (Og jeg er overraskende nok ikke en selvgod fjottpeis, det er bare det det er)

Kjenner meg sabla godt igjen i det du skriver though - jeg har levd for snarveier hele livet, et drug for ditt - et for datt, og da *er* det fristende med roids for å hjelpe på. Veldig også.

Men selv om man boler så måå man gjøre jobben med treninga og spisinga også - såå rask snarvei er det ikke. Og merk ; dette er noe helt annet enn moraliserings-bullshit, dette er gjenkjennelse, en dært nestekjærlighet med en touch "ikke gjør de feila jeg har gjort".

Pm meg for en prat om kosthold, trening og livet generelt De hvis du føler for det - du er ikke alene <3