Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1180
Nei som titlen sier "Hasj eller marjuanna?" Jeg har ikke prøvd noe så jeg tenke og prøve noe på skøj

Hvordan er rusen på hasj egentlig?
Hvordan er rusen på marjuanna?

Har selv opplevd at kompiser har blit veldig sløv av hasj. Har også hørt at man blir hyper av marjunna! noen som kan bekrefte eller?
Da høres jo marjuanna morsomere da.
Erfaringer om begge, noen som har lyst til og dele med seg?

EDIT: WOOHOO 200 poster!
Sist endret av Luric; 30. mars 2005 kl. 17:40.
Med hasj blir du ganske tung på en måte. Føles ut som du blir presset ned i sofaen. Derfor betegnelsen "stein". Ganske behagelig rus. Du hører lyder mye sterkere, og musikk er herlig å høre på. Anbefales

Marijuana har jeg bare prøvd en gang, å da fikk jeg ikke noe virkning av det desverre, så jeg kan ikke uttale meg om det.
De to rusene er vel forsåvidt nokså identiske. Bare at du må røyke mer pot før du blir like stein som med vanlig hasj. Derfor føles pot rusen kanskje lettere ut, og en blir ikke så tung i kroppen. (men da er da altså bare å røyke på, så vil du omsider komme til punktet hvor du helst ikke vil reise deg av sofaen...)
Tror det er en tråd om ca akkurat det samme fra før av.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Pot kan rive baller det også om det er ekte varer man har.. sist jeg hadde noe godt kom det fra en kompis som hadde vært i amsterdam.. fyrte opp en joint, delte med 3 stk og ble sittende å gape..

og jeg er personen som kan ta et stapp i lum/maiser på et trekk, ofte tar man noen bøtter også, bare for å avdekke den myten visse folk har om at pot ikke er dritten iforhold til hasj..
Dette har vært tatt opp mange ganger før i mange forskjellige tråder.

Om man blir "stein" eller "høy" kommer mer ann på om man røyker sativa eller indica (forskjellige strains, eller "typer" av cannabisplanten) enn om man røyker hasj eller marihuana.

Hasj inneholder som oftest mye mer THC enn marihuana og gir derfor ofte en sterkere ruseffekt.

Edit: Personlig foretrekker jeg marihuana. Sativa.
Trådstarter
tusen takk for alle svar. men ikke helt fått svar på en ting
Hvordan er rusen på hasj egentlig?
Hvordan er rusen på marjuanna?
Vis hele sitatet...
fikk litt på hasj men ikke marjuanna.
Forskjell på sativa og indica? rusen?
Sist endret av Luric; 30. mars 2005 kl. 20:11.
Dette har, som sagt, blitt tatt opp før.

Rusen er uansett meget individuell. Man kan aldri vite hvordan man reagerer på et stoff man ikke har prøvd før.

Jeg anbefaler deg å lese om cannabis på www.erowid.org
Du kan lese triprapporter på hasj og marihuana, for deretter å sammenlikne.