Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1232
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla
Jeg bestilte en flaske med flytende efedrin fra deepweb. Fikk pakken idag, og inni lå en bitteliten flaske med tekst GEN PHARMA etizolam 20ml.

Sååå nå forstår jeg ikke helt. Er efedrin og etizolam det samme?

Og 20ml bare? Ga 1000 NOK for denne. Hadde sett for meg en større flaske markert med Ephedrine e.l.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har googla litt og det ser ut som at Etizolam er under benzo kategorien(?)

Efedrin, som var det jeg bestilte skal ha en mild amfetamin lignende effekt. Skal visst funke til vektnedgang. Da funker benzo fint lite hvis det er det jeg ble tilsendt.
Etizolam er veldig lignende benzodiazepiner, dersom du har bestilt fra den vendoren jeg tror har de nok sendt deg 20ml flytende etizolam som tilsvarer 200mg etizolam. Det har nok blitt sendt feil dersom det er efedrin du skulle ha.
Etizolam er ikke det samme som efedrin. Hvis du er usikker på om du har fått riktig vare er det en god ide å kontakte vendor for å få avklart om det er sendt feil.