Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2320
Anonym bruker
"Troende Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla, har tatt litt av en cola jeg kjøpte for en uke siden. Og nå har det faen meg blitt hull i munnen på ett slags jævla vis.... noen som har vert borti dette og vet om coke kan gjøre sånn? Har bare brukt det 3 dager totalt i år...



Url til bilde av kjeften:

https://imgur.com/a/lfB2Eej

Er litt nervøs ang lege/legevakt.... mtp førerkort osv.. noe råd?
Dette er ikke noe som kan skje av kokain, da må det i såfall være jævlig dårlig kokain utblandet med noe etsende/alkalisk. Hvis det etset et hull gjennom din sinus. Eller drev du og spiste den?

Det kan være mange andre årsaker til hvorfor du fikk det såret der. Gå til legen og få det undersøkt, ikke nevn kokain eller annet rus, det hjelper nok ikke på behandlingen.
Tror du har oppdaget et hull som har vært der en stund, kanskje?
Dra til tannlege, rens og fyll.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Aldri opplevd og jeg har altid tatt cola og speed i munnen etter ett mekk. Så jeg burde ha ødelagt. Munnen.

Nesehulen min er derimot etstet en del opp på innsiden av nesen.

Så hulrommet nederst i nesen er litt større, og snøret elsker det så sliter med å få ut alt snøret hehe.


Dra til tsnnlegen du. Ikke lege.

Han vil spørre hva du gjort.

Si du fikk en drink på byen du tror det var puttet noe i. Eller en lignende røverhistorier. T
Er du rusavhengige kan du like gjerne si det.

Har kun vært positivt for meg å være ærlig om så lenge jeg har vært nykter.
Sitat av PapaMarathon Vis innlegg
Han vil spørre hva du gjort.

Si du fikk en drink på byen du tror det var puttet noe i. Eller en lignende røverhistorier.
Vis hele sitatet...
Eller enda enklere - "Jeg vet ikke"

TS, det er ikke sikkert det skyldes din kokainbruk.
Mener ikke og være frekk eller noe her nå, men du tror ikke munnhygienen din kan ha noe med det og gjøre også? Ser jo det som ser ut som en halv tann, og en del flekker på tennene dine.
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Mener ikke og være frekk eller noe her nå, men du tror ikke munnhygienen din kan ha noe med det og gjøre også? Ser jo det som ser ut som en halv tann, og en del flekker på tennene dine.
Vis hele sitatet...
Skriver under på denne.
God lord gå til tannlegen mann, puss tennerne.

Dårlig tannhygiene kan føre til helt forferdelige betennelser og generelt dårlig napp hos damene.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kan være begynnelsen på en visdomstann som kommer opp, eller herpes kanskje. Ikke coken sin skyld tror jeg.
Stikk en tur til tannlegen
Jeg ville vært mer bekymrer for den halve, råtnende jekselen for å være helt ærlig.

Gå til tannlegen
Passordstøtte
Bill_Gates's Avatar
Spurte min tannlegebror, så sånn bortset fra den halve tanna er bildekvaliteten for dårlig til å gi noe godt svar. Så som sagt det kan være alt og det kan være ingenting.

Kom deg til tannlegen.
Sist endret av Bill_Gates; 6. juli 2019 kl. 20:51.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som andre har sagt, så ligger nok heller problemet i dårlig tannhygiene. Også kanskje ikke akkurat colaen hjelper på en allerede sår munn.