Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 4706
Lana del Rave
AndraDay's Avatar
Hei freaks!

Jeg sitter her med en pakke lyrica 56 stk 300 mg, Imovane 30 stk 5 mg og Tramagetic 20 stk 150 mg.

Hvordan kan jeg få en digg kveld av dette? Skal bare være hjemme foran tven og kose meg.

Hvordan kan man diggest mulig få rus ut av dette
Høres ut som du kommer til å sovne.
Har du toleranse på noen av stoffene?
Selv likte jeg 15mg Imovane + 300-450mg lyrica uten toleranse.
Noe stort mer førte som regel til blackouts og svært pinlige handlinger.
Hadde tatt 600mg lyrica å 15mg Imovane hvis du sjeldent har brukt det før, ellers er god effekten borte, men det vet du vel best selv. så ville jeg plussa på litt mer lyrica hvis jeg følte for det, da psykadeliske effekter forekommer ved 800 ellerno??
Jeg hadde tatt 200 - 300mg tramadol (husk å knuse dem så godt du kan) og 300 - 450mg lyrica. For noen så kan det bli litt meget med 300mg tramadol og 450mg lyrica om de ikke har toleranse for noen av stoffene, men det er du som kjenner din kropp best. Imovanen hadde jeg spart til en annen kveld.

Om du ikke har toleranse så tipper jeg sweetspotten ligger på 250mg tramadol og 300mg lyrica men alle er forskjellige, jeg kjenner også folk som spyr som griser av 250mg trammis alene. Veldig eforisk kombo etter min mening, men ikke ta mer om du ikke får funk med engang, tar ca 2 - 3 timer før komboen når peak. Burde ta det på relativt tom mage

Om du absolutt skal blande alle stoffene så hadde jeg spedd på med bitte litt imovane senere på kvelden (5mg kanskje?) Men forsiktig med den...
Sist endret av Alge; 29. mai 2019 kl. 21:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Lana del Rave
AndraDay's Avatar
Trådstarter
Takk for svaret venner!

Jeg er meget tolerant på alle stoffene så må nok opp i betraktelig større doser her..

Går det forresten an å ta tramagetic rektalt?

Tenkte jeg skulle sette meg ned å kose meg straks,
Men trenger flere innspill ��
Sitat av Brukernavn1230 Vis innlegg
Jeg er meget tolerant på alle stoffene så må nok opp i betraktelig større doser her..
Vis hele sitatet...
Åja.. Regnet nesten med at du ikke hadde så mye toleranse/erfaring i og med at du måtte spørre her inne. Greia er at det blir veldig vanskelig for noen å gi deg råd om dosering når du har toleranse for alle stoffene. Du burde da ihvertfall oppgi hvor ofte og hvor mye du bruker, men svarene du får blir uansett bare synsing så mest sannsynlig så finner du de dosene som passer deg best på egenhånd.

Husk at du alltid kan ta mer, men ikke mindre. Lykke til
Sist endret av Alge; 29. mai 2019 kl. 22:21.
Lana del Rave
AndraDay's Avatar
Trådstarter
Hehe ja lurte bare på om noen hadde ei digg oppskrift på å komme med hvordan bygge opp kvelden?

Pleier som regel å spise 300 mg tramagetic og 600
Mg lyrica hver dag.

Men det er noen dager siden jeg har tatt nå og fikk dessuten en pakke imovane idaq ;D
har ikke erfaring med lyrica, men personlig hadde jeg kasta imovanen.. får bare en jævlig metallsmak i munn og alt jeg spiser de neste 1-2 dagene smaker som om man sleiker på metall.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Ikke stapp tramadol opp i ræva. Spørs sikkert hva slags pille den kommer som, men du risikerer å måtte grave den ut.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Klart du kan ta tramadol rektalt, men løs det opp i vann først. Nærmeste du kommer å skyte det.
300 mg Lyrica + 300 mg Tram, 60 minuter etter Lyrica intak.
Hadde droppet Imovane.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ta 10 tabletter imovane og 600 mg tramagetic!
Vis hele sitatet...
Hva er poenget med å skrive slike kommentarer? Selv om TS har høy toleranse så vil en slik blanding være livsfarlig i de fleste tilfeller.
Sist endret av theskiesareblue; 7. juni 2019 kl. 18:02.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Imovane kan man faktisk bli helt på trynet av hvis man spiser nok. Da snakker vi mongofjern. Synes ikke det kan brukes rekreasjonelt bortsett fra svake halliser I mørke rom ved litt høye doser. Lyrica og opiater er derimot en meget hyggelig miks, men har kun brukt det med heroin og morfin, og da har det ligget på 300mg.