Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 464
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For noen dager siden kjøpte jeg en stormlighter til en ny Dynavap, en Primus lighter fra Clas Ohlson til 179 kroner. Trengte bare noe å bruke til jeg får neste lønning og har penger til å kjøpe meg noe kvalitet. Problemet er at flammen sitter fast på laveste setting. Prøvde å bruke flattjern for å stille den og til å begynne med gikk den ett lite hakk i riktig retning, før den sto helt BOM FAST. Jeg ser så vidt en liten gnist når jeg prøver å bruke lighteren, men ikke noe mer. Kan det fikses?? Hvis ikke, er det noen som har anbefaling til annen stormlighter til vaping? Helst så liten og brukervennelig som mulig, men som ikke går i stykker med det første. Skulle jo også hatt det så billig som mulig men jeg skjønner selvfølgelig at man må ut med mer enn 179 kroner for å få tak i noe som duger :/
Har lest mye dårlig om Clas Ohlson sin. Jeg kjøpte en stormlighter på Biltema. En litt stor blå en. Virker veldig bra så langt med min Vapcap! Kosta vel 79,- og funker like bra som andre, dyrere lightere jeg har kjøpt før.