Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Bruker du tobakk kun når du er påvirket av alkohol?
Ja 23 42,59%
Nei 31 57,41%
Stemmegivere: 54. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  8 989
Selv føler jeg veien er langt kortere til en sigarett eller snus om jeg er rusa på alkohol. For meg har det med crossfaden å gjøre.. Nikotin-rusen og alkohol-rusen er en meget behagelig kombo. Når jeg er edru blir nikotin-rusen mer ubehagelig enn behagelig. Det blir litt 'meh'..
Bruker tobakk til vanlig, men forbruket går absolutt opp med alkohol innabords.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja stort sett men har aldri lagt merke til noe nikotinrus. Utenom ubehagelig nikotinsjokk om jeg tar en sigg tidlig på morran etter å ikke sigga på en uke. Røyker sigg på fylla mest som en sosial greie kanskje, gå ut fra utestedet og støy for å prate og roe ned, og fordi det smaker godt sammen med smaken av øl evn dårlig vane og nerver. Angrer alltid dagen derpå og har faktisk nesten slutta å drikke øl fordi jeg vil unngå å sigge
Snuser fast, det går fort en boks eller to på fylla. Prøver å holde meg unna sigg, da jeg merker hvor lite som skal til for at lungene er ubrukelige.
hva om man er alkis, men bruker vape med bærsmak for å få i seg nikotin..? o.O
Det blir vel det samme som personen hadde brukt til vanlig til slutt. Når man er rusa på noe lenge nok, blir det den nye hverdagen.
Jeg gjør det med røyk, men må si jeg blir mye mer følsom for nikotin når jeg er full. Jeg snuser til vanlig, og om jeg tar samme typen som jeg altid bruker på fylla kan jeg nesten bli litt dårlig om jeg har den i mer en fem min..
Sist endret av Manuehl; 12. mai 2019 kl. 11:04.
Snuser daglig, null røyk til daglig. Hender dog jeg tar en sigg el tre om jeg er i godt lag med godt drikke og folka rundt røker.
Jeg snuser stort sett hele tida jeg er våken (når jeg er edru). Men når jeg er full blir jeg veldig lett kvalm av tobakk. Var sånn på den tida jeg røyka også.