Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1036
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei.
Forleden skulle jeg fly innlands, og hadde en kapsel med noe 2cb i en pose under pungen. I løpet av reisen presterte jeg å miste denne posen (mest sannsynlig inne på flyplassen). Hva er sannsynligheten for å bli tatt?
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du skulle kjørt strikk rundt pikk
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Null.

Med mindre det er snakk om store mengder blir ikkje tilfeldige funn av narkotika på offentleg stad etterforska.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Tenk litt logisk da, skulle de sette i gang en etterforskning pga en enkel kapsel?
Skulle de kastet bort potensielt timesvis for å gjennomgå overvåkningsvideo sånn de kanskje kunne funnet ut hvordan du ser ut? De hadde fremdeles ikke hatt identiteten din, det måtte det eventuelt mer arbeid til for å finne ut.

Mest sannsynlig har de ikke funnet den heller, sikkert bare kastet i søpla.
Det der blir nok ikke en prioritert sak. Jeg var i Thailand på flyplassen. Jeg bestemte meg for og bla i en bok jeg hadde fått av ei jeg traff der nede som hun mente jeg burde lese. Da jeg blar opp på første kapittel dettter det ut mekkerester som har klistret seg fast i boken. Det var på den tid man kunne få dødstraff. Jeg fikk en helt enorm panikk og kastet boken. Ja, jeg følte bare for å legge til en kort paranoia kontra flyplasshistorier.