Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2485
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei har tenkt til ta med meg litt amfetamin på julebordet.
Så jeg lurer da på om det er mulig av meg å blande litt og litt i drinken? vil det gi god funk eller burde jeg snorte på toalettet?
Det er vel en større sjanse for å bli avslørt om du tar det nasalt, antar jeg (rester i nesen, etc.)

Unnskyld at jeg spør, men er dette et julebord med jobben?
Hei,
Da anbefaler jeg deg nesten heller å spise det oralt, heller enn å drikke det. Amfetamin smaker ikke godt, og du kommer neppe til å like det.
Kommer til å smake lite godt i en eller annen drink, ville heller hatt et par små drop og tatt første drop når middagen er ferdig. Knusktørr kjeft og ribbe blir ikke bra.
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Jeg ville heller snorta det, så er det litt enklere å kontrollere. Greit å ikke kjøre full pupp om du ikke vil at noen skal merke det på deg.
Jeg ville heller spart det til jeg følte jeg begynte å bli full.
IKKE snort det, du kan risikere at det begynner å renne hvitt pulversnått fra nesen, og det tar seg veldig dårlig ut..
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tenkt samme tanken selv, har ikke helt bestemt meg om det blir snort eller dropp. Plusser og minuser med begge variantene. Hvis man skal tenke på dosering og form så er det nok enklere å ikke bli heeelt villbass ved å snorte. Det viktigste for meg er bare å bli litt mer omgjengelig og pratsom, men samtidig ikke utlevere hele sjelelivet til Gud og hvermannsen. Lykke til!
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av PoorEdward Vis innlegg
Det er vel en større sjanse for å bli avslørt om du tar det nasalt, antar jeg (rester i nesen, etc.)

Unnskyld at jeg spør, men er dette et julebord med jobben?
Vis hele sitatet...
Ja dette er julebord med jobben, vil bare være litt mer pratsom og våken.
så det vil ikke være en stor dose.
Sitat av Investigathor Vis innlegg
Hei,
Da anbefaler jeg deg nesten heller å spise det oralt, heller enn å drikke det. Amfetamin smaker ikke godt, og du kommer neppe til å like det.
Vis hele sitatet...
Bruker det ofte i kaffen og teen, der smaker det ikke noe. Men er vell fordi det er så sterk smak på kaffe og te.
Tanken er nok ikke så dum. Kaffe har etter min erfaring bredere bruksområde for å skjule diverse dårligere smaker enn brus og annet blandevann til sammenlikning. Forsøk bare forskjellen på kaffe og brus med dårlig hjemmebrent. Mine smaksløker foretrekker å skjule den dårlige smaken med kaffe heller enn brus.

Dog har jeg aldri forsøkt amfetamin i kaffe, men kan ha det i bakhodet som ei nødløsning! Men sammen med blandevann av svak smak anbefaler jeg heller nasalt, helst oralt.

Kos deg på julebord!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja dette er julebord med jobben, vil bare være litt mer pratsom og våken.
så det vil ikke være en stor dose.
Vis hele sitatet...
Høres fornuftig ut
Som folk nevner ovenfor så høres inntak oralt som det mest fornuftige.
Da slipper du også å forlate selskapet for å dra på do, for å komme tilbake igjen til selskapet i en annen form.

Kos deg på julebord, og gjør det enklest mulig for deg selv å møte opp på jobben igjen uten angst
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Investigathor Vis innlegg
Tanken er nok ikke så dum. Kaffe har etter min erfaring bredere bruksområde for å skjule diverse dårligere smaker enn brus og annet blandevann til sammenlikning. Forsøk bare forskjellen på kaffe og brus med dårlig hjemmebrent. Mine smaksløker foretrekker å skjule den dårlige smaken med kaffe heller enn brus.

Dog har jeg aldri forsøkt amfetamin i kaffe, men kan ha det i bakhodet som ei nødløsning! Men sammen med blandevann av svak smak anbefaler jeg heller nasalt, helst oralt.

Kos deg på julebord!
Vis hele sitatet...
Takk for det, anbefaler deg faktisk å prøve amf i kaffe. Det gir det en utrolig god effekt når koffein og amf slår.

Sitat av PoorEdward Vis innlegg
Høres fornuftig ut
Som folk nevner ovenfor så høres inntak oralt som det mest fornuftige.
Da slipper du også å forlate selskapet for å dra på do, for å komme tilbake igjen til selskapet i en annen form.

Kos deg på julebord, og gjør det enklest mulig for deg selv å møte opp på jobben igjen uten angst
Vis hele sitatet...
Tenker meg det blir oralt, om ikke får jeg prøve en dag i forveien og teste hva det smaker i øl eller drink.
Ja jeg får håpe jeg slipper fylleangst på mandagen, men tror det vil gå fint. Er der mest for hyggen sin skyld, og ikke festen