De 92 seriene jeg ser på og har sett som var verdig til å komme på min liste:
Shows tagged FAVORITE - (92)
24 - Hvis du ikke har sett den enda, se den nå!
Alcatraz - Meh. Den er grei, men blir kansellert før gøyen begynner. Hvis du kjeder deg.
Alphas - Kjempegøy. Sci-fi som minner om heroes. Se hvis du liker sånt!
American Horror Story - Ikke helt min type, så jeg sier bare se hvis du kjeder deg.
Anger Management - Charlie Sheen. Sitcom man ser når man ikke har annet å gjøre på.
Arrested Development - Verdens beste komiserie. Hands down.
Arrow - Denne blir bare bedre og bedre! Actiondrama med "superhero" ala batman.
Banshee - Jeg digger denne! Den er tøff. Mye blod og mye sex!
Better Off Ted - Kjekk komedie i kjedelige stunder
Boardwalk Empire - Enormt bra! Drama rundt alkoholforbudet i USA.
Breaking Bad - Trenger jeg å si noe? SE DEN!
Burn Notice - Macgyver meets James Bond? Jeg elsker denne.
Californication - Fantastisk bra komediedrama!
Camelot - Se hvis du kjeder deg. Helt OK.
Chuck - Fantastisk bra. Så den om igjen for litt siden. Se den nå!
Community - Morsom komedie!
Continuum - Merkelig sci-fi. Jeg liker den.
Dark Angel - Jessica alba er awesome! Sci-fi dette også.
Defiance - Sci-fi her også. Kan bli litt kjedelig. Se hvis du kjeder deg.
Dexter - Denne serien er awesome, selv om skuespillet er dårlig.
Dirty Sexy Money - dramakomedie om en rik familie. Jeg digger den.
Entourage - Dramakomedie. Se den snarest mulig!
Eureka - Sci-fi igjen. Jeg elsker denne!
FlashForward - Ble kansellert litt for tidlig, men det som kom var bra.
Franklin & Bash - dramakomedie? Helt grei serie.
Fringe - Enormt bra sci-fi serie. Se den hvis du liker sånt!
Game of Thrones - SE!
Gossip Girl - Ikke bare jenter som liker denne! Jeg elsker denne!
Hajime no Ippo (JP) - Eneste animen verdig til min favourite liste. Handler om boksing.
Hannibal - Krimdrama som handler om ja - Hannibal. Veldig bra serie!
Hell on Wheels - Får ikke mer badass cowboy drama enn dette!
Heroes - Sci-fi igjen! Denne er elsk! Jeg har sett den 3 ganger!
Homeland - Fantastisk bra krim(?)drama. SE!
House - Dramaserie. Fantastisk bra!
House of Cards (2013) - Drama om politikk i USA. Ekstremt bra!
House of Lies - Dramakomedie. Se denne!
How I Met Your Mother - Meh. Se hvis du kjeder deg (de første 2 sesongene er bra)
Human Target (2010) - Se hvis du kjeder deg.
Hunted - Kunne blitt bra, men ble kansellert for tidlig.
It's Always Sunny In Philadelphia - Fantastisk morsom!
Jericho - Fantastisk bra dramaserie. SE DEN NÅ!
Justified - Nja. Helt grei i kjedelige stunder.
Leverage - Kjempegøy serie! Sjekk den ut.
Lie to Me - Grei i kjedelige stunder.
Lilyhammer - Det beste som har kommet fra norsk TV noensinne.
Louie - Merkelig, men morsom.
Misfits - Merkelig, men fantastisk gøy. Sci-fi dramakomedie.
Modern Family - Morsom i kjedelige stunder.
Nip/Tuck - En av de bedre dramaseriene laget. Jeg elsker den!
Numb3rs - Hvis du kjeder deg.
Once Upon A Time - Hvis du kjeder deg.
Outsourced - Morsom! Jeg liker den.
Oz - Bra serie. Bør sees.
Parks and Recreation - Fantastisk morsom!
Party Down - Hvis du kjeder deg.
Person of Interest - Helt grei. Sjekk den ut.
Planet Earth - Earthporn (se i 1080p).
Prison Break - SE!
Psych - For kjedelige stunder.
Ray Donovan - Interessant serie. Sjekk den ut!
Revolution (2012) - Bra serie! Noe dårlig utførelse, men handlingen er super interessant.
Rubicon - Jeg HATER at denne ble kansellert. Det som kom er verdt å se.
Scrubs - Jeg så alle sesongene på 2 uker.
Shameless (US) - ELSK! SE DEN!
Smallville - For kjedelige stunder.
Sons of Anarchy - Grisebra dramaserie om en motorsykkelgjeng. SE!
Spartacus (alle sesongene) - Min all time favourite. SE DEN NÅ!
Suits - Ganske bra dramaserie. Verdt å få med seg.
Supernatural - Awesomeness all the way! Se den!
Terra Nova - Ble kansellert for tidlig. Awesome serie.
The 4400 - Sci-fi. Jeg elsket den!
The Blacklist - Ganske ny. Jeg digger den så langt!
The Event - Ble kansellert for tidlig.
The Following - Interessant serie. Verdt å få med seg.
The League - For kjedelige stunder.
The Mentalist - Kjempegøy serie! Se den!
The Riches - Dramakomedie. Verdt å få med seg.
The River - Jeg hater at denne ble kansellert. Det som kom er verdt å se!
The Shield - Awesomeness! Se den!
The Sopranos - SE DEN!
The Walking Dead - Bra serie. Verdt å få med seg.
Touch - Grei serie.
True Blood - Jeg digger den!
Twin Peaks - Weeeeird awesomeness. Se den.
Under the Dome - Jeg elsker denne!
Vegas - For kjedelige stunder.
Vikings - Se den!
Warehouse 13 - Merkelig, men interessant.
Weeds - ELSK! SE DEN NÅ!
White Collar - Jeg digger denne.
Workaholics - For kjedelige stunder.
Det begynner å ta lengre og lengre tid å lage disse listene mine...