Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 17306
katt
Trådstarter
Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Sitter å niii venter på at billetter til Sensation - Into The Wild, 6. Juli i Amsterdam skal slippe ut nå i slutten av Mars, flere som skal? Sist jeg var på var i Danmark i vinter på Source of Light.... og flere ganger møtte vi på sånne utlendinger som gikk fort gjennom folke klyngene og sa " MDMA...GHB... EXTACY", nok av dop på Sensation, masse fargerike folk du møter som står og danser spaca danser...så går du en times runde og kommer tilbake og de står likeherlig og danser høhø !

Ellers så er det vell ett syrete festival opplegg i USA som heter "Burning Man" eller noe sånt? Check it out on YouTube!
Vis hele sitatet...
Om man drar på events kun for å ta ulike former for dop, så har man et problem.

Anyway, har veldig lyst å dra på In to The Wild, men man må nesten se hvor langt økonomien strekker.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Poster denne i et forsøk på å gjenopplive tråden. En venninne gjorde meg oppmerksom på denne festen i Gøteborg. Anbefaler alle som kan å dra dit. Jeg skal ikke grunnet at jeg er i utlandet.

Genesis Project With Morten Granau
Sist endret av Vent; 16. november 2013 kl. 16:41.
▼ ... flere år senere ... ▼
Skulle ønske ID&T kunne arrangere et event som hadde det nostalgiske hardcore temaet fra 90-tallet.
Bomber jakke, runde solbriller og selvfølgelig Nike Air-Max

https://youtu.be/j07hiHuiaOk

Sitat av Gabber87 Vis innlegg
Skulle ønske ID&T kunne arrangere et event som hadde det nostalgiske hardcore temaet fra 90-tallet.
Bomber jakke, runde solbriller og selvfølgelig Nike Air-Max

https://youtu.be/j07hiHuiaOk
Vis hele sitatet...
Om man skulle sikre alderdommen sin økonomisk, så skulle hatt en bod her man solgte overpriset tyggegummi
Sist endret av Gabber87; 16. juni 2017 kl. 09:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.