Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1331
har ett spørsmål.

vurderer kjøpe Lamar Trooper, er det noen som har peiling på om det er ett kurant brett?

eller burde jeg kjøpe noe annet?
skal bare brukes til kjøring i og utenfor preppa løyper, er ingen park mann...

slett om det må til, men orker ikke regge meg på flere forums bare for og få svar på noe, som kanskje en her inne kan svare meg på
Nei det er ikke brukelig, billig drit uten pop og glid.

Sjekk ut merker som gnu, ride, k2, rome og gjerne fjorårsmodellene, mye penger og spare.
Vil annbefale mekene Forum og Burton, gode brett med bra popp. For all del, hold deg langt bort fra syltynne og stivharde brett. Gå for brett fra kjente merker, det er som oftes en grunn til at de er kjente.
Soulgrind#2828
tribalgoth's Avatar
Trådstarter
da går jeg nok for Forum Seeker, fikk grei pris på noe som så ut som en ok løsning, men erre drit så erre drit

lite ute på finn om dagen mtp god pris og brukt.. er det noen andre steder som er bedre for kjøp av brukt snowboard utstyr?
ebay!

Forum Seeker er bra, men er vel primært ett park brett.
Sist endret av danseku; 19. desember 2011 kl. 15:17.
Soulgrind#2828
tribalgoth's Avatar
Trådstarter
hmm, har vel lest feil, mener det sto att det var ett godt allround brett, liker jo og ha muligheten til og prøve alt mulig, selvom jeg ikke er perverst god på verken spins eller rails

hadde ett Forum Destroyer brett fro 3 år siden, men var så dum att jeg solgte det til fordel for twintip som jeg ikke takla overhodet så driver på sånn budsjett handling nå i disse jule tider.
Begynte selv å stå med Lamar-brett, dåg det er noen år siden. I dag bruker jeg Lib-tech's banana-brett, og K2 Believer (Hvis jeg skal opp i høyden). Er veldig fornøyd med begge to, men vil anbefale K2 Believer. Veldig fint allround brett som heller litt over på pudderkjøring, men samtidig takler jibbing og park. (Det er også fjordårets modell, som gir en smakfull pris).

Det varmer forresten å høre at det er flere der ute som dropper twintip skia.
Sist endret av Narcissistic Zebra; 19. desember 2011 kl. 15:39.