Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1622
Har lastet ned en pdf av noe som utgir seg for å være den sjuende, og siste, boka i Harry Potter-serien, er denne ekte? Jeg vet ikke hva jeg skal tro, men den er meget godt skrevet.

Filnavnet er Harry_Potter___the_Deathly_Hallows_Book_7_-__569_Pages etterfulgt av diverse sufixer jeg sikkert ikke kan ta med.
Sist endret av TheInternet; 24. april 2007 kl. 00:14.
Nei, den er fake. Det er bare J.K. Rowling og forlaget som sitter på boka, ingen andre, så du kan bare slette den. Vent til den kommer i hyllene
Så det er ingen mulighet for at det kan være en leak?

Men på en annen siden, nå kan jeg kose meg med denne boka fram til den ekte kommer i hyellene!
Men den kan jo være skikkelig bra kanskje, på 280 s. også.
Kanskje vært og lese for de som venter.
Den pdfen jeg lastet ned har 569 sider med ganske tettpakket tekst forøvrig.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Slike er så å si aldri ekte, men den kommer snaaaart... *usikker på om skal være glad eller trist*
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Okey, siste post ble postet 24 April. Datoen idag er 12 Juli, på tide med en update.

Er nå ikke mange dager igjen til siste bok kommer, og det finnes nå en del flere bøker ute å går på nettet. Har ingen tro på at den ordentlige boken finnes på nettet enda, men jeg har en følelse av at for hver dag som går fremover, så øker sjangsene dramatisk for at den virkelige boken vil komme på nettet, enten før 21. Juli eller etter.

Så håper folk vil poste her om de måtte finne en versjon som faktisk kan være ekte.

Og til alle som har ventet med å lese ferdig posten slik at dere kan komme med den originale setningen "Vent til boka kommer ut." S.T.F.U, please.
Jeg har lest den, Harry dør.