Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1298
http://folket.no/cgi-bin/ukeavisen/imaker?id=72422

Håper for all del dette er en Aprilsnarr, har ikke funnet ut om det er det eller ei.

Hvis ikke så flyter jeg fra landet, ikke neimen om Mullah Høybråten for ødelegge denne høsten og 18-års dagen min.

Det står at forslaget er så godt som sikret flertall,

Er det bare jeg som blir fly forbanna om dette ikke er en aprilsnarr?

Hvor stor er sjansene for at det er en spøk tror dere?
ca 1000 sjangse, tipper jeg.
Det står kun om det der, og bare der. Tror du ikke Dagbladet, VG, Nettavisen og så videre ville skrevet om det?
tror dette er en aprilsnarr for det er ingen andre sider som har skrevet om dette. Men må jo ikke glemme at i Sverige nå så er det forslag om 20års aldersgrense på øl også
Det står at de har fått tak i et "hemmelig dokument" som 1. april er et så godt som sikkert tegn på aprilsnarr.
Selv ikke Høybråten kan være sinnsyk.

Edit: i Sverige er det 20 års grense på såkalt "stärköl", som holder over (tror jeg) 3,5 volumprosent.
Sist endret av froskenfredrik; 1. april 2005 kl. 18:09.
..fornuftig forslag, så begrenser vi antallet fulle kvisete umodne fjortiser..sett gjerne grensen til 25 år.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Er så ubeskrivelig irriterende med denne idiotiske dagen, ingen snakker jo sant og man kan aldri vite om det man leser i nyhetene er spøk eller ikke. Det er ikke dét 1. april handler om!
Sitat av molo
tror dette er en aprilsnarr for det er ingen andre sider som har skrevet om dette. Men må jo ikke glemme at i Sverige nå så er det forslag om 20års aldersgrense på øl også
Vis hele sitatet...
Er 20-årsgrense på øl som er sterkere enn ca 3,5%, så for å kjøpe øl som har styrke som norsk pils må du være 20.
Sitat av Tias
Er så ubeskrivelig irriterende med denne idiotiske dagen, ingen snakker jo sant og man kan aldri vite om det man leser i nyhetene er spøk eller ikke. Det er ikke dét 1. april handler om!
Vis hele sitatet...
Enig. Gleder meg til dagen er omme.
Jo det er dét dagen handler om. Og én tulledag i året må dere da tåle.
Herregud, en aprilspøk har fått meg til å poste på INTERNETT om at jeg vil ha løsemidler framfor alle venner og familie i Norge.