Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1027
"Politiet var i utgangspunktet slett ikke interessert i mannen, men han nærmest provoserte seg inn i arresten, skriver Trønder-Avisa.
Saken startet med at mannen sa «jævla soper» og endte med hasjbeslag og arrestasjon.

- Det var en smarting som skulle provosere i natt. Han kalte våre folk både det ene og det andre, og var ikke til å stoppe. Derfor tok vi ham inn til arresten, opplyser operasjonsleder Birger Sandvik i Nord-Trøndelag politidistrikt.

Rett før 18-åringen ble fysisk satt i arresten, fant politiet imidlertid tre klumper hasj i den ene strømpen hans. Dermed var det ikke bare kjeftbruk han drev med, han var også i besittelse av narkotika.

18-åringen ble løslatt søndag morgen, men kan vente seg å måtte bidra til å fylle opp statskassen med en del kroner."

http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/03/27/427228.html

Noen folk er litt mindre inteligente. Men "kan vente seg å måtte bidra til å fylle opp statskassen med en del kroner."?? For noen klumper med hasj?! Gimme a break! Han skulle sikkert røyke det selv
Hasj er ulovelig og blir man tatt med besittelse av et ulovlige substans må man betale. Spiller liten rolle om det er til eget bruk.

-normal
Sist endret av fEsk; 29. mars 2005 kl. 09:19.
Alle som blir tatt med besittelse av hasj inntil et visst kvantum for som regel et forenklet forelegg på 1500kr.

Det står da ingen ting i den artikkelen om at han ikke skulle røyke det selv?
Det virker for meg som han nesten "ville" bli tatt.. En ting er å være tett i trynet mot snuten, men har du i tillegg på deg hasj og VET at hvis du ypper mer nå, kan det ende med arrestasjon, fortjener du bare å bli tatt lissom...
Min mening ihvertfall
Man gjør mye rart i forskjellige ruser polini. Hvis man bare får 1500 i bot for å bli tatt med hasj er det faktisk mange ganger dyrere å bare bråke med politiet. Får jo fort 10k for bråk. Hasjen er derfor ikke dummere bortsettfra at besittelse av narkotika ser værre ut hvis noen sjekker ditt rulleblad for en evt. jobb.
Ja det er sant... Men har du hasj på deg, erter du ihvertfall ikke opp politiet.. Da kan du risikere å bli ransaket og tatt i fra sakene.. Jeg hadde 5g rev i skoen når jeg ble tatt i tollen på Svinesund..Dem fant det ikke fordet Men som du sa, han var nok rusa på ett eller annet annet en hasj tror jeg
Det å kalle politifolk for sopere kvalifiserer i seg selv til en ganske stor bot. http://www.stavangeravisen.no/art.asp?art=13959