Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 12711
Sitter på en 70 Cl Gordon`s Lodon Dry Gin, men har liten anelse om hva som egner seg å blande med dette. Noen som har tips? tenker hovedsaklig på brus da, orker ikke å lage noen drinker da.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Gin&Tonic ?

Ellers er det vel bare å blande i det du kunne tenke deg smaker godt.. gå på butikken og browse over flaskene..
gin,juice and icecubes...ahhhh
Gin bitter... og så har du www.webtender.com. Der kan du søke deg frem til masse rare blandinger.
Tonic Water, bittelitt russian water for farge og knust is.

Sprite om du er likeglad.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Typisk engelsk drikk: Gin, lime and lemonade.

Kjøp lime på flaske, ta et "shot" gin i et glass, et shot lime, og fyll opp med Sprite.
Det er umulig å vite hva som smaker godt sammen med Gin. Gin er stygt, tonic er dritstygt, men sammen smaker det veldig godt. Nesten som om smakene nøytraliserer hverandre. Hvis du på død og liv vil blande med brus mener jeg det må være surt på smak. Rødbrus eller Cola går ikke!
Jeg derimot prøvde gin og rå saft igår.. anbefales ikke! her er den avanserte oppskriften:
1 del gin
2 deler saft (ikke blandet ut med vann)
:P
Min anbefaling:
Gin og fanta lemon.

Smaker alldeles fortreffelig
Gin og farris er faktisk ganske godt. Det blir som gin og tonic, bare ikke like søtt og ikke fullt så bitter ettersmak.
Shotta noe Gin engang, fy faen det smakte så jævlig! Smakte gran trær..
Ja, har noe gin nedi kjellern jeg og. Befeater. smaker ekte kvae... Jeg kommer ikke på noe det kunne vært godt å få kvaesmak i.
Jeg ville anbefale å shotte det reint jeg. Så blirru ferdig med det
Gin er nydelig drikke. Men det smakker absolutt best sammen med Schweppes Lemon eller Grape. Anbefales sterkt!
Gin passer best på den tanken i bilen hvor det står Windshield Wiper Fluid.
[protus]'s Avatar
Trådstarter
Takker for svar.

Blandet det med sprite nylig, og det smakte greit nok, faktisk.
GIn og Tom collins?
Better than thou.
Gin russian for faen. Evt. Gin tonic.
Mahognygolfer
koop's Avatar
90 0
er oftest tonic man blander gin med, cola var hvertfall ille, anbefales ikke.
eller som carlo sier, gin russian.
Re-member
Drix's Avatar
Gin7 er en av mine favoritt-drinker.

Gin, 7-up, og krystet lime over knust is.

Fantastisk på en varm sommerdag.
Gin kan da virkelig blandes me alle forskjellige typer citrus frukter, har testa dritmye forskjellig med gin og det aller meste har smakt godt.. styr unna kaffe uansett hvor bra det enn høres ut!