Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1981
Har hørt at hjemmebrenning skal være tillatt i en rekke land i verden (i hvertfall brenning til privat bruk.) Vet dere hvor?

Har hørt både Hellas, Russland og Italia da, men noen som vet noe mer og sikkert?
Bare intressert i å vite.
er tillat i snapsens hjemland
[protus]'s Avatar
Trådstarter
Hvor er så det?
Danmark vil jeg
[protus]'s Avatar
Trådstarter
Tror nok ikke det nei, leste det var ulovlig i Danmark også, på en dansk side. Mulig jeg tar feil da. Kan du finne dokumentasjon på dette. Er intresant å vite.
Hellas.. de nevner ihvertfall det på det plastbrennerens hjemmeside..
hjemmebrent er jo under katogorien Narkotika da, isåfall her i Norge.
tror også de fleste andre land ser på hjemmebrent som narkotika, men skal ikke si helt sikkert.

Har også hørt at det er sånn omtrent lov til å brenne bare til seg selv.

der jeg bor (ørland, sør-trønd.) stikker ikke snuten av med hjemmebrenten så lenge det er under 1 liter
tror ikke eu land tillater brenning. da er det vel en del land det er ulovlig med brenning
Det såvidt jeg vet tilatt i New Zealand og Nederland, men du må betale alkoholavgift i sistnevnte.