Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 798
Jeg vurderer å bestille litt røyk herifra og lurer på om det er noen som har erfaring med denne shoppen: yesmoke.ch? Vet at Yesmoke har blitt diskutert før, men det begynner vel å bli en stund siden og lurer på om det er noen som har erfaringer som ikke er meget utdaterte. Men for all del, hvis du har noen som helst erfaring med denne, eller andre røykshopper på nettet så setter jeg pris på om du deler din erfaring

Skulle også gjerne visst hvordan det var med toll, frakt, moms og slikt.

Takker for alle inlegg, har heller ikke noe i mot konstruktiv kritikk (heh, jeg lærte et nytt ord i dag )
tror det er toll paa alt som koster 200 kr. prov og ta kontakt med dem, de har sikkert sendt til norge tidligere.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tollen i norge skattlegger hver sigarett med 7 kroner tror jeg. Bestilte en kartong rett før regelen kom å den kom på ca 250 kroner med alt , i og med de sendte 5 pakker a 2x20 sigaretter, som kom under den norske tollregelen på 200 kroner. Den siste kartongen (5 forsendelser a 2x20sigaretter som sagt)kom til norge ETTER regelen var tatt i bruk , og den kom på 7-800 kroner hvis jeg valgte å hente den ut. Det var billigere å gå å kjøpe en kartong på statoil enn å hente den ut iallefall. Så jeg tror ikke du henter noe spess på å handle derfra , med mindre røykpakken der du bor koster over en hundrings...