Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2154
Starter ny tråd for å faktisk få svar på hvordan jeg skal kunne åpne en telefonkiosk boks, uten å bli tatt:

Jeg og noen kompiser har planlagt alt med henhold til tid og sånt, alt vi trenger nå er en "howto" for å kunne åpne denne telefonkiosk boksen som inneholder penger uten å måtte knuse noe.

Noen som har gjort dette?
Jeg og kompisene mine synes det hadde vært artig å testa ut ett slikt "lønnsomt eksperiment" som samtidig kommer til å gi oss ett finfint kick
tviler på at det er mye å tømme de for. de fleste bruker kort.
ta et bilde av telefonboksen så får du garantert hjelp
finnes utrolig mange forskjellige telefonbokser da.
hvilke er det du snakker om??
Det er de roede, de groenne, de svarte, enda en roed, osv.
så?
hvorfor ødelegge såpass for andre for ti kr i mynt en ispinne som en narkis har mista oppi og litt annet lommerusk?
Sitat av eXilim
Starter ny tråd for å faktisk få svar på hvordan jeg skal kunne åpne en telefonkiosk boks, uten å bli tatt:

Jeg og noen kompiser har planlagt alt med henhold til tid og sånt, alt vi trenger nå er en "howto" for å kunne åpne denne telefonkiosk boksen som inneholder penger uten å måtte knuse noe.

Noen som har gjort dette?
Jeg og kompisene mine synes det hadde vært artig å testa ut ett slikt "lønnsomt eksperiment" som samtidig kommer til å gi oss ett finfint kick
Vis hele sitatet...
Jeg vil ikke anbefale deg å tulle med telefonkiosker, da det lønner seg svært lite på alle måter, du risikerer å bli tatt og erstatte skadene for bare et mindre beløp. Men greier du å skaffe eller lage en nøkkel som passer, OK da sjekker du tømmings rutinene på alle boksene i byen og tømmer alle noen timer før tømming.
vet ikke helt om det vil funke, men jeg leste at man kan lage thermite... så legger du litt oppå kassa pengene er i, og tenner på... men det er vel forskjellig fra automat til automat om det er mulig... og penger er det... de blir ikke akkurat tømt hver dag, så en del penger er det nok;D