Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1360
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Hei!
Usikker på om det er i riktig forum, men spørsmålet er som følger:

Tenker å campe på Langøya med noen venner. Har hørt rykter om stedet, husker ikke helt, men: nordsiden for narkomane, østsiden for fest og vest/sør familie. Har tenkt til å røyke hasj samt ta LSD. Hvordan er miljøet der, og kommer onkel blå på besøk dit? Andre tips om båt/campingplass settes pris på.
Mitt inntrykk er at de fleste som camper der ute er alternative eller freakere av noe slag. Skulle jeg turet hadde jeg slått meg til på nordsiden i skogen der. Ypperlig utsikt mot Rambergøya.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aldri hørt de der "retningslinjene".

Etter min erfaring er det få familier som overnatter, men oftest turister, hippier eller iblandt typisk stonere som vil pilse og telte.
Festing har jeg ikke vært borti der og syns ikke det skal være det heller. Man drar jo på telttur for å være i pakt med naturen, ikke forpeste den med høy musikk, fyll, herverk, cigs og søppel. Antar at snuten kommer om det er mye støy og forstyrrelser ja.

Bare finn dere en avsidesliggende plass og hold dere der og ikke vals rundt på hele øya tett oppå andre campere.
Om dere vil dra den helt ut og fylle og feste så finn en random plass i skogen og ikke dra på en av Norges mest besøkte turistøyer som langøyene er.
Sist jeg var der ute var det flere veldig ubehagelige folk av typen alkoholiserte/rusa kriminelle med meget sær og til dels truende atferd.

Hadde totalbæda med en gang om jeg hadde møtt dem på tur for å si det sånn.