Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1257
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk en liten krystall, 0.43g, champagnefarget, hadde den ganske spesifikke, beske smaken til MDMA. Testet med Marquis, startet lysere før det blanda seg skikkelig, ble så lilla, så mørkt, som MDMA skal. Det er jo ikke DXM, så Marquis skal være den tryggeste om du bare har en reagent.

Saken er at vi splitta dette på tre personer, 100mg kl 14.00, så ca. 35mg kl 16.10 (noe gikk tapt i testing og oppmåling).

Vi røyka også tre jointer på deling, vi har ikke så høy toleranse, var nok rundt 0.25-0.3g i hver, god sort da!

Turen varte til kl 18-19, det var ingen varme som man føler på MDMA, det taktile var svakt, vi kunne ikke leve oss inn i musikken, empati var det mindre av.

Tanken om bk-MDMA slo meg, men den tester gult på Marquis. Kun MDMA, MDE og MDA tester som denne gjorde på Marquis. I tillegg var det en hel krystall, og smaken var som MDMA, uten at det trenger å bety noe.

Nedturen ga ganske kraftig skallebank på alle 3.

Det gir 0 mening for meg. Tester som emma, smaker emma, ser ut som emma, men oppfører seg ikke som emma, men heller ala bk-MDMA mtp lengde, men det jo ikke det heller.

Vi tre veier 78, 73 og 63kg, så dosemessig skulle vi hatt en mye bedre kveld.

Ideer/tanker om hva dette var/hva som skjedde? Merk, det var likt for alle tre, mao var det stoffet og ikke bare en av oss.
Faktisk så ligner nesten alle ekte MDxx stoffer på hverandre både lukt og utsende. Jeg tenker det er mulig at det er MDE/MDEA ligner veldig på mdma på rus, men med litt mer fjern.

I all hovedsak kunne jeg tenkt meg å prøve de andre MD stoffene også, men tilgang og kunnskapen om å teste de fra hverandre er laber
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vi reagerte alle på at vi etter to drop og tre jays var så klare i huet.

Det eneste virkelig som gir mening er MDE, som du sier. Men det er sjeldent, og det er sjeldent solgt som MDMA.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Leste triprapporter på Erowid samt litt på Psychonautwiki. Ser veldig rett ut, det du sier. 3-5t varighet, ingen "magi", føltes nok mer avslappende enn MDMA også, når jeg tenker meg om. Ingen rush for å danse eller noe.
Det kan så klart være noen andre MDxx stoff/stoffer dere fikk tak i, men jeg tipper på at det muligens bare var en dårlig MDMA. 100mg dropper med dårlig MDMA vil absolutt ikke gi den blissen som stoffet er i stand til å produsere.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vi har alle tre masse erfaring med MDMA, 80mg-220mg oralt (og noe smådoser nasalt) har jeg personlig erfaring med, vi har alle erfaring med dårlig og god, pulver, krystall og knips. Dette var ikke MDMA, det var alt for rar form. Som en kopi, kun basert på forklarte effekter, ikke egne opplevelser. Da mangler det ting og tang.

MDE passer mtp kortere varighet, manglende magi, mer sløvende enn oppkvikkende, og hasj hadde langt fra den samme effekten på oss, vi var som sagt meget klare i hodet, etter 140mg MDMA og den del røyk bruker vi ikke være noe som likner klar i hodet.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
En del røyk**
Jeg gjetter MDMA:
Liten dose, blandet med joints; er ikke noe mer hokus-pokus enn det.

Jeg vet at diverse kalkulatorer sier at 100 er nok for å ture, men etter min erfaring må man liksom bryte gjennom 120-130mg uavhengig av vekt for å få den magien du etterspør, sett at du ikke er 40kg liksom. Før det blir du fortsatt rusa, men det psykedeliske aspektet blir satt i baksetet og døyver du hele opplevelsen med joints er det ikke så rart du ikke fikk noe ut av det. 100mg er mer sånn party-dose man kan droppe på byen og fortsatt kan være "normal" på.
Det er ikke bare MDxx-stoffer som gir det utslaget på marquis, det er derfor man skal bruke flere kits.. testet noen knips på 3 reagenter i fjor og de slo kun ut på MDxx men ved inntak var det helt opplagt at disse ikke inneholdt MDMA eller MDA, var ikke alene om å bli overraska heller. Virkningen kunne stemt med det du beskriver, men det var i alle fall ikke noe jeg har vært borti før av "vanlige" rusmidler, så holder en knapp på RC og at det blir mer og mer vanlig å selge stoffer/E ment for å passere testkits siden spesielt de som kjøper inn større parti bruker kits for å kunne gå god for kvaliteten på produktet de får..